Hallo allemaal!

Jeroen32

New Member
Hallo allemaal,
Nu ik een aantal cursussen heb gevolgd bij Waxworld en ik langzaam ben gestart in de detailing, maar ik heb nog het gevoel dat ik nog wat kennis en ervaring mis. De cursussen hebben me erg veel geholpen om handvatten te geven, en nu moet ik het gaan doen en toepassen. Maar ik lees wel dat ik nog veel kan leren. En ja dan moet je je toch even netjes voorstellen op het forum.

Ik 38 en werkzaam als HAP-chauffeur en soms doe ik wat ambulancewerk. Ik ben een echte vakidioot en ik hou van het autorijden en ik zelf een KIA Niro.
Als detailer ben ik een hobbiest die het zorgvuldig en serieus wil doen. Ook vind ik het erg therapeutisch om lekker mn auto te wassen en je ziet gelijk resultaat en vooral het goede gevoel als je het eindresultaat ziet. Ik vind het lekker als mn auto er weer van binnen en buiten super netjes uitziet.
Ik ga lekker struinen op het forum naar informatie en tips en als ik vragen heb, dan zal ik me zeker melden.
Mvg Jeroen
 

BlackPassat

V.I.P. Member
Welkom Jeroen, leuk dat je jezelf hebt aangemeld op dit gezellige forum, je gaat hiet veel info vinden om je verder te helpen.
Spring vooral in het diepe en ga het geleerde in praktijk brengen, lekker meters maken. Je hebt de juiste instelling en je werkt rustig en geconcentreerd wat ik ervan heb gezien.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan