Turtle Flex Wax van 1 week oud... Dak: Motorkap:
Epsilon Premium Member 7 apr 2022 #962 Turtle Hybrid Solutions Ceramic Acrylic Black Wax van 1 week oud: Niet echt super strakke parels maar functioneert erg goed. Laatst bewerkt: 8 apr 2022
Turtle Hybrid Solutions Ceramic Acrylic Black Wax van 1 week oud: Niet echt super strakke parels maar functioneert erg goed.
Epsilon Premium Member 8 apr 2022 #964 IbizaSigno zei: Toch wel gek eigenlijk dat Turtl nooit echt gebruikt wordt. Klik om te vergroten... Voor mij is het ook pas sinds de introductie van de Hybrid Solutions lijn in 2020 dat ik ze weer goed vind. Wel verwarrend dat er ook nog een gewone (goedkopere) Hybrid lijn is. De Sealant/SealNShine daarvan is wel goed trouwens.
IbizaSigno zei: Toch wel gek eigenlijk dat Turtl nooit echt gebruikt wordt. Klik om te vergroten... Voor mij is het ook pas sinds de introductie van de Hybrid Solutions lijn in 2020 dat ik ze weer goed vind. Wel verwarrend dat er ook nog een gewone (goedkopere) Hybrid lijn is. De Sealant/SealNShine daarvan is wel goed trouwens.
RST-Smurf V.I.P. Member 31 jul 2023 #968 C-Quartz UK 3.0 met C-Quartz Gliss. Nu bijna een jaar verder en nog niet gewassen in de tussentijd. Beetje vuil is de bus wel. Doordat ik nu ook bezig ben met een andere auto, moet die af en toe ff buiten staan als ik bezig ben. En met de regen.....
C-Quartz UK 3.0 met C-Quartz Gliss. Nu bijna een jaar verder en nog niet gewassen in de tussentijd. Beetje vuil is de bus wel. Doordat ik nu ook bezig ben met een andere auto, moet die af en toe ff buiten staan als ik bezig ben. En met de regen.....
RST-Smurf V.I.P. Member 2 sep 2023 #969 Net Kaatje ff gewassen. Toch wel fijn de Carpro C-Quartz UK 3.0 en de Gliss
Fuut-Fuut Active Member 17 sep 2023 #971 P&S Bead maker van een paar dagen oud. Bekijk bijlage 17375Bekijk bijlage 17375