Het grote +/- topic

Rutger64

Premium Member
52e43b948d3c3-4fccb5ab9dcaa-+-banner.jpg


Ben je ergens blij mee of baal je ontzettend? Dit is de je uitlaatklep voor je blijdschap en ergernissen. Zet voor je positieve mededelingen een + en voor je negatieve mededelingen een -. Laat maar komen!
 
Laatst bewerkt:

Clean Benz

Member
+ Gisteren is de Benz voor een volledige B service naar de garage geweest, dat betekend dat zo een beetje alles is gedaan plus heb ik de thermostaat laten vervangen en een nieuwe kentekenplaat laten monteren aan de achterzijde omdat die met 4 schroeven vast zat waar er 1 geroest van was, geen gezicht dus er af en nu een nieuwe zonder gaten. Maar daar gaat de + eigenlijk niet over. Toen ik de auto ging ophalen zegt 1 van de monteurs, we hebben je auto ook nog even gewassen o_O
Ik schrok me wezenloos en vroeg direct toch niet in de wasstraat? Nee zegt hij in onze eigen wasbox en ik heb er bij gezegd dat ze heel voorzichtig te werk moesten gaan omdat de eigenaar van de auto alles ziet :D
Toch even wezen kijken, aparte handborstels (super zacht) 2 kuipen 1 met shampoo en 1 met schoon water ;) en toen ik nog even ging kijken wat er op de bijbehorende werkbank stond aan shampoo trof ik een serie Kenotek aan. Shampoo Kenotek Pro Brilliant Wash en in de werkplaats nabehandeld met Kenotek Pro Showroom Shine. Even later zag ik nog wat oranje doeken liggen, ik denk effe kijken en jawel hoor allemaal CSF. Uiteindelijk maar eens naar de Benz gelopen en er stond een prachtexemplaar alsof hij uit de showroom kwam. Nu had ik al jaren vertrouwen in ze (onderhouden een vloot van 120 wagens waaronder 90% Mercedes) maar nu waren mijn verwachtingen nog meer overtroffen dan ooit. Ik moest dit toch eens even kwijt want vaak hoor je dat er bij dealers even snel een krasstraatje word door gereden maar het kan dus weldegelijk anders :)
 

Clean Benz

Member
Dat is de Groen Autoservice hier in Roosendaal en dat hoort bij Taxi bedrijf de Groen.

de_groen_autoservice_01.jpg

Voorheen deden zij alleen het onderhoud van de taxi vloot (en de rouwwagens) maar nemen er ook particulieren bij.
De Fiat van mijn vrouw komt er ook, net als voorheen de Lancia maar de Mercedes kennis en ervaring is gigantisch en vandaar dat ik er al wat jaartjes over de vloer kom.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Oh vandaar, ik vond het al zo vreemd gezien de eerdere ervaringen met een niet nader te noemen dealer uit de regio ;)
 

Kilometervreter

überspammer
Ik mag voor mijn werk half februari acht dagen naar Colombia.
Hiervoor heb ik een aantal inentingen nodig waaronder een vaccin tegen gele koorts en hepatitis B en wat tegen malaria.
Formulier bij de huisarts ingevuld (intake formulier kost € 50,--:mad:)
Wordt ik vandaag gebeld dat er een tekort is aan het vaccin tegen gele koorts daarom moet ik een afspraak maken bij de GGD die het vaccin wel hebben in grotere ampullen en waar het per tien vaccinaties per week gegeven wordt (dit is teveel voor de huisarts).
Afijn aanmelden bij de GGD via internet en jawel een intake formulier en intake gesprek van € 50,--:mad::mad::mad:.
Dus twee keer betalen voor intake en twee keer tijdens werktijd spuiten halen, maar ja ik heb het nodig dus........
Zeer irritant!! Ik ben mij er trouwens echt wel van bewust dat dit een luxe probleem is maar ik erger mij eraan!
 

Clean Benz

Member
Geen hepatitis A nodig dan? Zou ik een beetje raar vinden. Bij KLM op Schiphol kan je ook prima laten inenten hoor en direct aan de beurt!
En wat het je tegen malaria gekregen Lariam, Malarone, Paludrine of Nivaquine? De eerste twee willen nogal eens heftige bijwerkingen geven dus let op je lichaam want ik neem aan dat je al begonnen bent met innemen. Voor sommige is het medicijn erger dan de kwaal. Persoonlijk zou ik voor een verblijf van 8 dagen een goed DEET product kopen en een klamboe meenemen en de malariatabletten mooi thuis laten, maar dat ben ik dan weer, suerte y buen viaje :D
 

Kilometervreter

überspammer
Geen hepatitis A nodig dan? Zou ik een beetje raar vinden. Bij KLM op Schiphol kan je ook prima laten inenten hoor en direct aan de beurt!
En wat het je tegen malaria gekregen Lariam, Malarone, Paludrine of Nivaquine? De eerste twee willen nogal eens heftige bijwerkingen geven dus let op je lichaam want ik neem aan dat je al begonnen bent met innemen. Voor sommige is het medicijn erger dan de kwaal. Persoonlijk zou ik voor een verblijf van 8 dagen een goed DEET product kopen en een klamboe meenemen en de malariatabletten mooi thuis laten, maar dat ben ik dan weer, suerte y buen viaje :D

Moet inderdaad hepatitis A zijn, tegen malaria is volgens de huisarts een goede deet inderdaad voldoende gezien het feit dat ik voor het grootste gedeelte in Bogota zal zijn (is niet helemaal zeker) en misschien nog twee dagen in Medellin.
Inenten op Schiphol hoorde ik later pas toen de afspraken al gemaakt waren met huisarts en GGD:confused:, inmiddels de eerste twee spuiten gehad, geen last van.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan