Het grote +/- topic

Ketoembar

V.I.P. Member
Van harte Marcel!
Een top dag gehad?

Deze dag hadden we ons niet beter kunnen wensen.
De ceremonie die onze babs geschreven heeft was geweldig. Een lach en een traan tijdens zijn toespraak.
Weer was top. Rode loper lag klaar en het carrillion speelde voluit.

Diner met de familie was echt super. Veel gelachen. Lekker gegeten.
Het feest was er één om nooit te vergeten. Man....wat hebben we een plezier gehad.
De dj was super goed. Ik heb nog nooit zoveel gedanst.

Over deze dag wordt nog veel nagepraat.
Maar het belangrijkste van alles was toch echt mijn lieve vrouwtje.
Ik wist dus echt niet hoe ze eruit zou zien en man.....wat was ze mooi. Ik ben er trots op.
 

RST-Smurf

V.I.P. Member
De busjes herken ik wel. Gelukkig rij ik een nieuwe type Crafter:D. Maar ken deze rotonde en kom daar ook regelmatig langs. Rotonde is altijd erg druk en als je van de kant komt waar deze jongens ook vandaan komen en je moet 3 kwart gaan kom je er bijna nooit door en moet je af en toe elk gaatje pakken die je kan pakken...... En vaak zie je ook dat mensen de richtingaanwijzer naar rechts aan hebben en gewoon doorgaan op de rotonde
 

RST-Smurf

V.I.P. Member
+ sinds gister vakantie
+ mooi weer
+ vandaag weer druk bezig geweest in de schuur. En daardoor wat dingen af kunnen maken.
+ m'n neefjes zullen verast zijn als ze zien wat ik voor de heb staan hier ( ding vorig jaar een keer gekocht en opgeknapt en voorzien van wat verf ) .
20180804_145248.jpg
+ maandag de schuur wat opruimen.
+ van de week ook weer ff langs WW
+ in de vakantie de Karl en de bus ff aanpakken. De Karl wordt voorzien van een coating.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan