Het grote +/- topic

Epsilon

Premium Member
+ Gisteren naar Star Wars 8 geweest (erg gaaf!)
20171216_183851.jpg De mooie bioscoop in Schagen

- Me afvragen of ik niet meteen de Rupes mét tas had moeten aanschaffen (luxeprobleem)
 
Laatst bewerkt:

Woody

V.I.P. Member
Het enige wat ik weet is dat het een overbelasting is geweest. Waar die zo vandaan kwam is nog onbekend. Zelfs normaal een auto wassen ging al niet meer.
Gelukkig gaat het alweer wat beter. Ik houd het gewoon in de gaten en waarnodig pak ik wat extra rust .
 

JRM

Active Member
Gisteren de auto naar schadeteam gebracht. Geschatte reparatiekosten €500. Uur later kreeg ik een belletje dat de gehele zijkant eruit moest oid omdat het licht anders uit bleef steken door iets wat niet meer goed zat. Kosten verdubbeld en de auto 3 dagen kwijt ipv 1 :(
 

Matthijs

New Member
Pfff.... wat balen zeg. Hopelijk staat die er na die drie dagen dan ook weer strak bij en zie je er dan niks meer van.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Dat is inderdaad wel zuur maar het is wel verzekeringswerk toch? In dat geval is het altijd beter dat ze het in één keer goed repareren.
 

JRM

Active Member
Nope, geen verzekeringswerk. Dan betaal ik zowat meer( verspreid in x jaren) dan gelijk uit m'n zak. Pluskerk is dat de auto gisteren klaar was ipv vandaag.
Van de gelegenheid gebruik gemaakt en de Ibiza, die m'n moeder had overgekocht en die ik kon lenen, ff lekker gewassen.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan