Hobby's

Srt4

Premium Member
Na een gesprek vanavond met denny bleeken we bijden ook een Beetje de zelfde hobby te hebben namelijk de mountainbike hij zag toenvalig me cube staan in me berging ,
Dus ik dacht net das misschien een leuke topic ,
( denk dat hij het trouwens meer doe als ik )
Misschien leuk om hier wat over je hobby's te vertellen ???
 

Srt4

Premium Member
image.jpg image.jpeg Andere hobby van me is boarden .
En wat doe je dan als je op 28 honderd meter zit , idd je board waxen
 

Denny84

Premium Member
Buiten het detailen heb ik nog best veel hobby's die ik doe als ik niet aan het detailen ben
Ben geen stilzitter en altijd bezig(voordeel van werken in ploegen dat je veel vrije tijd hebt)
mtb.jpg
Voor me ongelukje afgelopen januari zat ik 2 tot 3 x per week op de Mtb in het bos .
Afgelopen tijd heel de mtb voorzien van nieuwe lagers en alles weer piek fijn in orde gemaakt .
Morgen ga ik weer voor het eerst proberen een mtb route te rijden.

Me andere hobby's zijn :
*Kachelhoutzagen , heb ongveer nog 60ton aan stammen liggen die gezaagd en gekliefd moeten worden
*Me vader helpen met van allerlei klussen in en rond zijn bedrijf (van website bouwen tot opruimen en dingen maken )
*Sleutelen aan auto's scooters en motoren , help regelmatig een maatje in garage/schadebedrijf
*Maken van steigerhoutenmeubels
*Trainen van honden
*Bouwen en verbouwen van huizen heb bijna alles zelf gedaan aan me huis behalve geschilderd binnen , tegelvloer leggen en heel huis in kunststof kozijnen gezet , uithakken en voegen van aantal muren (over een aantal week als vergunning rond is ga ik een dakkapel bouwen)
62b5e4f1-867f-4788-b4a5-4705c545eb70(1).jpg
Dus een vrij druk leven , maar ja ben nog jong en vindt van alles leuk om te doen
 
Laatst bewerkt:

2shiny

V.I.P. Member
Basketbal, paarden en krachttraining is een hobby.
Basketbal altijd gedaan op hoog tot topniveau. Maar moeten staken wegens slechte knie.
Paarden doe ik nu echt maar recreatief meer. Te veel werk met het onderhoud van de stallen en weides.
Krachttraining is een passie die ik vanaf juli uitbouw tot een zelfstandige zaak :)
 

IbizaSigno

V.I.P. Member
Detailen, dat weet iedereen wel. Daarnaast kickboksen/ muay thai (vechtsport algemeen), hardlopen en nog meer sport en wat daar bij komt kijken. Koken vind ik erg leuk. L
 

Srt4

Premium Member
Buiten het detailen heb ik nog best veel hobby's die ik doe als ik niet aan het detailen ben
Ben geen stilzitter en altijd bezig(voordeel van werken in ploegen dat je veel vrije tijd hebt)
Bekijk bijlage 9079
Voor me ongelukje afgelopen januari zat ik 2 tot 3 x per week op de Mtb in het bos .
Afgelopen tijd heel de mtb voorzien van nieuwe lagers en alles weer piek fijn in orde gemaakt .
Morgen ga ik weer voor het eerst proberen een mtb route te rijden.

Me andere hobby's zijn :
*Kachelhoutzagen , heb ongveer nog 60ton aan stammen liggen die gezaagd en gekliefd moeten worden
*Me vader helpen met van allerlei klussen in en rond zijn bedrijf (van website bouwen tot opruimen en dingen maken )
*Sleutelen aan auto's scooters en motoren , help regelmatig een maatje in garage/schadebedrijf
*Maken van steigerhoutenmeubels
*Trainen van honden
*Bouwen en verbouwen van huizen heb bijna alles zelf gedaan aan me huis behalve geschilderd binnen , tegelvloer leggen en heel huis in kunststof kozijnen gezet , uithakken en voegen van aantal muren (over een aantal week als vergunning rond is ga ik een dakkapel bouwen)
Bekijk bijlage 9080
Dus een vrij druk leven , maar ja ben nog jong en vindt van alles leuk om te doen
Kolere hoe bedoel je druk den , over 10 jaar praten we veder , maar je bent goed bezig zie ik .
 

Srt4

Premium Member
Basketbal, paarden en krachttraining is een hobby.
Basketbal altijd gedaan op hoog tot topniveau. Maar moeten staken wegens slechte knie.
Paarden doe ik nu echt maar recreatief meer. Te veel werk met het onderhoud van de stallen en weides.
Krachttraining is een passie die ik vanaf juli uitbouw tot een zelfstandige zaak :)
Jammer dat je iets moet opgeven om een Slechte knie man . Maar als ik het zo lees ga je het nog druk krijgen , met een eigen zaak .
 

Srt4

Premium Member
Detailen, dat weet iedereen wel. Daarnaast kickboksen/ muay thai (vechtsport algemeen), hardlopen en nog meer sport en wat daar bij komt kijken. Koken vind ik erg leuk. L
Kickboksen ,,, ben jaaren chauffeur van een kickbokser geveest en tevens me beste vriend , eerst c toen naar b uitijndelijk naar a . Stad en een paar landen afgereisd . Uiteindelijk Nederlands , Europees , en wereldkampioen . Toen der tijd .
Van Peter arts tot Ramon dekker ( rip)
Kende ze allemaal man ,
 

IbizaSigno

V.I.P. Member
Tot op heden alleen trainingen. Doe het nog niet zo lang een jaar of vijf. Ben momenteel zoekende naar een nieuwe school.
 

Ketoembar

V.I.P. Member
Kickboksen ,,, ben jaaren chauffeur van een kickbokser geveest en tevens me beste vriend , eerst c toen naar b uitijndelijk naar a . Stad en een paar landen afgereisd . Uiteindelijk Nederlands , Europees , en wereldkampioen . Toen der tijd .
Van Peter arts tot Ramon dekker ( rip)
Kende ze allemaal man ,
Je bent Peter "Hurricane" Smit vergeten.:D (rip)
 

ArjanD300

Premium Member
Hobby's Pffffff genoeg alleen geen tijd......

Morgen weer eens na een jaartje of 3 naar een Rally, de ELE Rally rondom Eindhoven/Helmond...
Gelijk eens kijken of de sluiter van mijn Nikon het nog doet, ook die ligt al een paar jaar stof te happen....
 

Nieuwste berichten

Bovenaan