Hoe shampoo doseren

Cavemania

V.I.P. Member
Ik zag ik het topic wat is je favoriete shampoo de opmerking over dosering van de shampoo.

Deze opmerkingen triggerden mij voor dit topic.

Hoe doseren jullie de shampoo.

Ik heb van die maatbekers van antibiotica kuren. Dit gaat prima. Vaak gebruik ik de eerste keer dat ik een shampoo gebruik de voorgeschreven dosering. Heb ik dan het idee dat dit overdadig is dan gebruik ik de keer er na minder.
 

2shiny

V.I.P. Member
ik heb enkele grote 50ml spuiten met een darmpje aan en zo zuig ik uit de fles op tot ds juiste hoeveelheid
 

Superb

Active Member
Een maatbeker die bij de hoestdrank zat, deze gaat tot 25 ml.
Als ik de eerste keer een nieuwe shampoo gebruik dan hanteer ik altijd wat minder dan de dosering aangegeven op de fles.
 

IbizaSigno

V.I.P. Member
Auto's van anderen doe ik meestal een willekeurige scheut omdat het dan schoon moet. Voor mijzelf heb ik een maatbekertje van de hoestsiroop of een maatschepje.
 

Kilometervreter

überspammer
Ook hier een maatbekertje van de drogist die bij de hoestdrank zat.
Ik gebruik op 10 ltr water 10 ml BTBM, werkt voor mij perfect.
En ik gebruik op 10 ltr water 20 ml Reset.

De reset gebruik ik één keer per maand de BTBM elke week. :)
 

Brianvnijn

Member
Ik heb een grootverpakking van poorboys sss en daar heb ik een pomp op zitten , gebruikte eerst op een grote emmer 2 pompjes, dat ging best snel met de shampoo maar na wat testen ben ik erachter gekomen dat 1 pompje ook meer dan voldoende is ! Gewoon na 2 emmers warm water ( omdat de grote emmer niet in de wasbak past) shampoo erbij en met de tuinslang wat koud water erbij om het wat "op te schuimen" , gaat perfect
 

RST-Smurf

V.I.P. Member
Tot nu toe geen last van. Vaak doe ik het in een overdosis , ondat ik bijna alleen maar wagens doe die voor een volle beurt komen.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan