Iemand ervaring met Waxworld Soft Foam Applicator Pad

Diliane

New Member
Hallo allemaal,

Ik wil poetsspullen voor mijn auto gaan bestellen van het merk Kenotek. Ik heb ook doeken enzovoort nodig, dus ik zat een beetje rond te kijken en was benieuwd of deze ook goed waren en of ze herbruikbaar zijn.. deze zijn namelijk ook goed voor de portemonnee hihi

Groetjes Diliane
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Hallo Diliane. Ik denk dat de Waxworld padjes je prima zullen bevallen, ze zijn na gebruik prima te reinigen en inderdaad herbruikbaar.
Wellicht wil er iemand anders nog iets 0ver vertellen....
 

IbizaSigno

V.I.P. Member
Ik heb inmiddels een dozijn van die padjes. Bevallen mij uitstekend! Voor wax, sealant, ramen reinigen, banden dressing en ga zo maar door.
 

BlackPassat

V.I.P. Member
Zoals @IbizaSigno zegt; de Waxworldpads zijn voor vele doeleinden te gebruiken, niet alleen als wax- en sealantapplicator maar zeker ook in je interieur. Daarbij zijn ze bij verstandig gebruik erg duurzaam.
Vanwaar je merkspecifieke voorkeur? Misschien heb je al eens met de producten van Kenotek gewerkt en is toen je belangstelling gewekt?
Ik ken het merk wel maar heb er geen ervaring mee. Misschien kun je de zaak omdraaien in de zoektocht @Diliane? Bedenk welk product je denkt nodig te hebben (shampoo, wax, sealant, bandendressing etc.) en probeer dan voor jezelf duidelijk te krijgen waaraan dat specifieke product moet voldoen. Zo schep je voor jezelf inzicht en zul je niet teleurgesteld worden als je je keuze gemaakt hebt. Ervaring genoeg op dit forum en ik weet zeker dat deze community niet te beroerd is om je te adviseren in je keuze.
Daarnaast is een belletje naar WaxWorld ook voldoende om de ruime kennis van @Stefan en @waxworld te ontsluiten.
Succes en ik ben benieuwd naar je uiteindelijke keuzes.
 

Diliane

New Member
Zoals @IbizaSigno zegt; de Waxworldpads zijn voor vele doeleinden te gebruiken, niet alleen als wax- en sealantapplicator maar zeker ook in je interieur. Daarbij zijn ze bij verstandig gebruik erg duurzaam.
Vanwaar je merkspecifieke voorkeur? Misschien heb je al eens met de producten van Kenotek gewerkt en is toen je belangstelling gewekt?
Ik ken het merk wel maar heb er geen ervaring mee. Misschien kun je de zaak omdraaien in de zoektocht @Diliane? Bedenk welk product je denkt nodig te hebben (shampoo, wax, sealant, bandendressing etc.) en probeer dan voor jezelf duidelijk te krijgen waaraan dat specifieke product moet voldoen. Zo schep je voor jezelf inzicht en zul je niet teleurgesteld worden als je je keuze gemaakt hebt. Ervaring genoeg op dit forum en ik weet zeker dat deze community niet te beroerd is om je te adviseren in je keuze.
Daarnaast is een belletje naar WaxWorld ook voldoende om de ruime kennis van @Stefan en @waxworld te ontsluiten.
Succes en ik ben benieuwd naar je uiteindelijke keuzes.

Dankjewel, ik ga van kenotek 6 producten bestellen op advies van m'n broer. En ik ga idd als ik de reacties hier boven lees toch eens de pads proberen bedankt voor je reactie!
Groetjes
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    190,6 KB · Weergaven: 11

Diliane

New Member
Hallo Diliane. Ik denk dat de Waxworld padjes je prima zullen bevallen, ze zijn na gebruik prima te reinigen en inderdaad herbruikbaar.
Wellicht wil er iemand anders nog iets 0ver vertellen....

Dankjewel! Ik ga er een aantal mee bestellen met de producten!
Groetjes
 

SLK

V.I.P. Member
Mbt de producten van Kenotek sluit ik me aan bij @BlackPassat Ga eerst eens inventariseren wat je nodig denkt te hebben en neem dan eens contact op met @Stefan Niet om nou direct de producten van Kenotek tekort te willen doen en ik heb er ook geen ervaring mee. Ik ben slechts bevooroordeeld doordat mijn buurman fervent bezoeker is van de lokale krasstraat die de, volgens hem, fantastische produkten van Kenolon gebruikt voor een geweldige glans, nano bescherming en meer blabla Klanten lekker maken door een blacklight te plaatsen in de krasstraat om een soort magisch effect te bereiken... https://splash-carwash.nl/
13592693_1069439213091865_8981450792988754466_n.jpg


13558727_1069440319758421_1455726667178082432_o.jpg
 

Nieuwste berichten

Bovenaan