"Incredibrush"

Mausrock

Active Member
Dit toevallig gelezen op site van Microfiber Madness.

NEWS:
11/2014: Microfiber Madness announced brand new "Incredibrush" wheel cleaning brush and "Dropnetic" to prevent water runnings on paint after car wash. Product release aprox JANUARY 2015

Ook nog een foto ervan gevonden.
brush.jpg

Nu is mijn vraag aan Waxworld komt deze ook in jullie Assortiment ;)
 

nicknameless

V.I.P. Member
Ik ga er vanuit dat de meeste forumleden zijn/haar velgen netjes beschermd heeft.
Hierdoor zal de meeste c.q. ergste vervuiling weg zijn bij het afspuiten met de hogedrukreiniger.
Daarna met die borstel nabewerken en dan zal ie niet erg vuil zijn en makkelijk schoon te maken zijn.

Maar ik ben erg benieuwd naar deze borstel. Ik heb de wheel woolies, maar de kleine is te klein, evenals de middelmaat en de grote te groot.
 

Mausrock

Active Member
Oké goed om te lezen dat deze brush ook leverbaar wordt bij Waxworld.
Zijn goed bezig bij Microfiber Madness :).
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Toevallig net nog contact gehad met de fabrikant, het gaat wel eind januari/februari worden voordat deze beschikbaar komt, prijzen zijn nog niet bekend...
 

IbizaSigno

V.I.P. Member
Gelukkig duurt het nog even. Hoe ga ik dit dan weer uitleggen thuis... (Nee grapje, ik hoef me nooit te verantwoorden).
 

Cavemania

V.I.P. Member
Dat ziet er goed uit. Maar wil hem toch eerst in werkelijkheid zien voor ik over ga tot aanschaf. Prijs zal rond de 20 euro uit gaan komen vermoed ik (gewoon pure gok).

Overigens ik overleg hier thuis gewoon over de grotere uitgaven. We hebben ook een gezin te runnen met 3 kinderen. Dus de luxe om alles te bestellen wat ik wil is er niet maar het voelt ook niet als verantwoording afleggen.
 

Chris van S.

Premium Member
Uitgaven aan detail spullen is een luxe, behalve dan voor ons als detailisten is het geen eerste levensbehoefte..... :p

In ben ook erg nieuwsgierig naar de incredibrush, dus dat word live aanschouwen bij WWHQ.
 

SLK

V.I.P. Member
Nee hoor het is een soort hoesje die eraf kan en uit kan worden gewassen én natuurlijk komt deze bij ons in het assortiment :)
Op FB gelezen dat het hoesje met klitteband vast zit. Ben alleen benieuwd of dit goed is weggewerkt want daar zitten nogal scherpe randen aan...
Verder een mooie aanwinst op borstel gebied. Of mag je dit geen borstel noemen, maar velgen mitt op een stokje....:D
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Vanmorgen is de Incredibrush officieel gelanceerd en we hebben direct de bestelling hiervoor ingeschoten, we hopen deze ergens volgende week te ontvangen. De prijs wordt €39,95 , de losse Incredi-covers gaan €8,95 kosten.

Zodra de Incredibrushes beschikbaar zijn zullen we dat direct hier melden
 

BlackPassat

V.I.P. Member
Uitwasbare mitt is wat mij betreft het ei van Columbus. Juist omdat de velgen van een detailer nooit echt heel vuil zijn, is dit een perfecte en duurzame oplossing.
Een foto van de steel zonder de mitt zou ook welkom zijn @Stefan.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan