"Incredibrush"

Stefan

Administrator
Forumleiding
Zodra de Incredibrushes binnen zijn zullen we ook de kern fotograferen, ik kan wel vertellen dat die van foam is zodat deze voldoende water kan vasthouden om de velgen goed en veilig te kunnen reinigen.
 
  • Leuk
Waarderingen: SLK

nicknameless

V.I.P. Member
Prijzen zijn ook bekend.

MSRP: € 39,90 / 33,52 net
MSRP replacement cover: € 8,90 / € 7,48 net

Volgens de fb pagina van microfiber madness worden ze in de komende weken uitgeleverd aan de dealers.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Ehh...

Vanmorgen is de Incredibrush officieel gelanceerd en we hebben direct de bestelling hiervoor ingeschoten, we hopen deze ergens volgende week te ontvangen. De prijs wordt €39,95 , de losse Incredi-covers gaan €8,95 kosten.

Zodra de Incredibrushes beschikbaar zijn zullen we dat direct hier melden
 

IbizaSigno

V.I.P. Member
Ik ben toe aan een nieuwe velgenborstel, maar €39,95 vind ik toch wel echt (veel) te ruim aan de prijs! :(
 

Cavemania

V.I.P. Member
Was een mooie actie. De volgende keer op WWHQ zal ik hem eens bewonderen en even kijken of het iets is voor mijn velgen
 

BlackPassat

V.I.P. Member
Vandaag de Incredibrush voor het eerst gebruikt.
+ lekker lang waarmee je ook brede velgen tot in het diepst van het velgbed kunt reinigen.
+ neemt veel water op en lijkt dit ook gelijkmatig af te geven zodat je gedurende een "wascyclus" voldoende water ter beschikking hebt.
+ zeker als de velgen niet echt vuil zijn een fijne oplossing (bij vuilere velgen kies ik voor een spraytje Spray & Rinse en de EZ detailbrush)

- door de wateropname en de lengte vrij zwaar om te hanteren (dit is natuurlijk voor iedereen anders)

Kortom, een fijne velgenborstel waar je een beetje aan moet wennen, vooralsnog hou ik de EZ detailbrushes er nog even bij.
 
Laatst bewerkt:

Nieuwste berichten

Bovenaan