Insulator wax no. 845

AndyVR

Member
Gezien er rond dit product nog geen topic geschreven was, wou ik mezelf kandidaat stellen om mijn persoonlijke ervaring neer te typen.

Ik ben bij dit product uitgekomen na de vele lovende reacties en video's die ik zag passeren op youtube, zo doende dan maar eens de stap gezet.
De prijs valt erg goed mee, zeker gezien je lang toekomt met zo'n fles.
Ik had de tip gekregen om de fles eerst enkele minuten in een warm badje te leggen, het product is van zichzelf redelijk dik/stroperig, door het op te warmen is het vloeibaarder en dus makkelijker te verwerken.

Nadat je klaar bent met het aanbrengen, wacht je enkele minuten. Om te testen als de wax klaar is om af te nemen, doe je de "swipe test", je veegt lichtjes met je vinger over de wax, neem je de wax weg met je vinger dan mag je starten met de wax af te nemen d.m.v. een MF doek. Blijft het een vettig streepje, dan moet je de wax nog even laten curen.

Persoonlijk ben ik erg tevreden met deze wax, prijs/kwaliteit erg sterk. Héél makkelijk in het aanbrengen en afnemen. Al is de stand tijd niet heel lang, verwacht je aan een 2 - 3 maanden max. (tenzij je tussendoor gaat boosten).
 

Nieuwste berichten

Bovenaan