Interieur Quick Detailer?

Woody

V.I.P. Member
Ja en dan heel goed naspoelen. Excuses voor de onvolledigheid. Sommige handelingen zijn me gewoon ;)
 

Woody

V.I.P. Member
Ik zou voor een interieur een niet al te aggressieve mengverhouding aanhouden. Eerder een 1:10 mengverhouding en waarnodig opschalen.
 

IbizaSigno

V.I.P. Member
Je kunt best een sample Meguiars APC krijgen als je wilt. Ik heb de gewone groene hier staan. Om nou direct een gallon te kopen voor het proberen is ook wat overdreven. Stuur maar een PM.
 

Black Rocco

New Member
Voor mijn interieur gebruikte ik jaren de Meguairs Interior Detailer, en de CG Inner Clean. Deze waren onlangs op en wilde eens iets anders proberen en nu in bezit van de SC Black Ice Interior Detailer. Ik gebruik het echt minimaal, spray wat op een doek of de DDJ Interior Mitt en daarna weer uitwrijven met andere doek. Toch zie ik daarna dan toch met name op de piano-lak delen in de auto wat vlekjes (net of het niet goed uitgebuft is), die ik dan alsnog verder uitbuf en dan is het weg. Is dit normaal? Ik neig toch weer terug te stappen naar de innerclean/meg interior.
 

IbizaSigno

V.I.P. Member
Geen idee eerlijk gezegd. Als interieur detailer heb ik Auto Finesse Spritz gebruit en Meguiars Quik Interior Detailer. Die bevallen mij beide meer dan goed.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan