Kennismaking

MarkMB

New Member
Hallo allemaal, ik ben Mark. In 2007 heb ik een polijstmachine aangeschaft, een Nordex NP1200 Profi (600-3000 tpm) en sindsdien poets ik met veel plezier mijn auto en die van mijn vrouw. Momenteel een donkerblauwe MB S300 hybrid en een gebroken witte MB GLA 200 benzine. Ik poets met 3M perfect-it III wax set pro polijstpasta en de auto's worden 2x per jaar (licht) gepolijst/gepoetst. Ik heb dus al de nodige ervaring en ik heb in de loop der jaren ook veel nuttige tips gekregen. Ik vind het gewoon leuk om te doen en wil het graag nog beter gaan doen. Zo wil ik gaan kleien en ook een starterskit Tolecut aanschaffen om krassen te gaan wegwerken. Als de corona onder controle komt hoop ik dat de workshops gaan starten, daar wil ik heel graag aan gaan deelnemen.
 

Ketoembar

V.I.P. Member
Hoi Mark

Begrijp ik jouw verhaal goed?
Je hebt al de nodige polijstervaring en wat je ooit nog eens zou willen doen is kleien?
 

AndyVR

Member
Welkom!

Voorzichtigheid voor je begint met schuren op je lak, dit loopt vaker mis dan goed voor personen die dit amper/nooit eerder hebben gedaan.
 

BlackPassat

V.I.P. Member
Welkom Mark, goed plan om de Workshops te gaan volgen. Het is altijd goed om -ondanks je eventuele ervaring- theoretische en praktische kennis op te doen.
Wees voorzichtig met sanden!
 

Nieuwste berichten

Bovenaan