Kilometervreter's detailoverzicht

Kilometervreter

überspammer
In navolging van @IbizaSigno (goed idee) heb ik ook besloten om een apart topic aan te maken met hierin de details die ik doe. Ik weet niet of het mogelijk is om een aantal van de details die ik al gepost hebt hierin te kopiëren @Stefan?

Gisteren was het de beurt aan een zwarte Q5 die een jaar of 8 als familieauto en wasstraatauto gebruikt was.
Drie weken geleden al gekleid maar toen niet verder gegaan ivm regen. Nu het vervolg dus.
Ook deze morgen regen maar de vooruitzichten waren beter dan drie weken terug dus toch maar doorgezet.
Auto was echt weer mishandeld, met veel swirls en toch best wel veel diepere krassen. Wederom een kei en keiharde Audi lak:confused:. Na vele dingen geprobeerd te hebben op roterend geel en Wolffs heavy cut uitgekomen.
85-90% correctie behaald. Hierna met oranje en mezzo (het laatste beetje:)) en met reflect op groen gefinished.
Vanaf 08.30 tot ca 11.00 uur half in de garage gestaan ivm regen en de motorkap geheel gedaan in 3 stappen.Toen konden we naar buiten.
Veel krassen verwijdert met de flaspad en de rest van de auto gepolijst. hierna afgenomen met eraser en de CQuartz UK erop. Dit ging toch wat lastiger dan normaal, inmiddels was de zon doorgekomen en binnen no time werd de lak knal heet. Zelfs onder een partytent was het nog te heet, het afnemen ging echt lastiger maar ging uiteindelijk wel. Hierna de reload er nog op en de klus was weer geklaard. Het was een lange dag met Q5 die weer veel reflectie en glans had! Afijn een paar foto's met helaas niet al teveel na foto's.
IMG_3831.JPG IMG_3832.JPG IMG_3957.JPG IMG_3958.JPG IMG_3959.JPG IMG_3960.JPG IMG_3961.JPG IMG_3962.JPG IMG_3963.JPG IMG_3964.JPG IMG_3965.JPG
 
Laatst bewerkt:

2shiny

V.I.P. Member
Knap resultaat! 3 staps polijsten en coating in 1 dag... jij hebt in elk hand een polijstmachine vast ofzo? :D
 

Kilometervreter

überspammer
Knap resultaat! 3 staps polijsten en coating in 1 dag... jij hebt in elk hand een polijstmachine vast ofzo? :D
Nee, iemand die voor me afneemt, ik hoef alleen maar te polijsten :). Niet de gehele auto in 3 stappen gedaan, de zijkanten en achterkant in twee stappen.
Maar dit was wel een grote klus, moet ik eerlijk zeggen, eigenlijk teveel voor 1 dag, maar ja het loopt weleens zo....
 

Kilometervreter

überspammer
Vandaag een A3 dakota grijze E-tron van een AF-lid in de CQuartz UK gezet.
De auto is maar drie maanden oud en goed verzorgt dus op een stuk of 10 kleine plekjes na die ik met de onovertroffen flashpad behandelt heb de auto met de Gloss pad op Reflect gedaan. Het was de eerste keer dat ik de gloss pad gebruikte maar wat een zalige pad om mee te werken, zalig zacht en de pad volgt zeer goed de contouren van de auto. En dan de glans...................:eek::eek::eek::eek: Bizar! Alleen na foto's gemaakt, omdat de auto er al goed uitzag.
Afijn oordeel zelf:D.
IMG_3990.JPG IMG_3993.JPG IMG_3994.JPG IMG_3997.JPG IMG_3998.JPG IMG_3999.JPG IMG_4000.JPG IMG_4001.JPG IMG_4003.JPG
 

Nieuwste berichten

Bovenaan