Koplamp coaten/sealen

Tim03

New Member
Beste leden,

Ik heb sinds kort een andere set koplamp in mijn wagen. De originele koplampen waren van glas, en de nieuwe van plastic.
Wat kan ik het beste doen om het plastic zo lang mogelijk mooi te houden? Coaten oid?
Ik zat zelf te denken aan: (commerciële links zijn niet toegestaan)

Zal dit voldoende bescherming bieden tegen het dof worden van de lampen en de "vergeling"?

Ik hoor graag wat jullie aan te raden hebben.

Gr Tim
 

Dirk Post

Premium Member
Ik zou even bellen naar Waxworld, of er geen Carpro D Lux op kan.
Ik weet haast wel zeker dat die er wel op kan, met waarschijnlijk lange tijd een goede bescherming!
Is werelds spul, en niet onbelangrijk, verwerking is appeltje, eitje!
 
Laatst bewerkt:

Tim Krijgh

Premium Member
Forumleiding
Goedenavond naamgenoot :D

Precies wat @Dirk Post zegt, CarPro DLUX is de perfecte manier om je nieuwe koplampen te verzegelen/beschermen! DLUX is super makkelijk te verwerken en er hoeft slechts 1 laag van aangebracht te worden. De applicator wordt meegeleverd samen met 4 suede doekjes, het enige wat je dan nog nodig hebt is een flesje CarPro Eraser om de lampen te ontvetten en eventuele persoonlijke bescherming zoals de nitril handschoenen van Colad. In het flesje zit 30ml keramische coating, waar je meeeer dan genoeg aan hebt. Naast je koplampen kun je de overgebleven DLUX eventueel gebruiken voor andere kunststofdelen, velgen of remklauwen, succes!
 

Nieuwste berichten

Bovenaan