Machine beschermen en makkelijker schoonmaken

Denny84

Premium Member
Zit al een tijdje met het schoonmaken van machine .
We kennen het allemaal wel beetje polijstmiddel aan je hand/handschoen dan pak je de body vast :confused:
Ik vond het schoonmaken niet altijd even makkelijk gaan , zeker als je t niet gelijk doet.
Nu zat ik vandaag te denken als ik de machines nu eens in de Dlux zet , gaat t een stuk makkelijker :D
Was niet helemaal zeker van me zaak dus toch Stefan maar even om advies gevraagd !

Dus nu staan de Bigfoot en de mini in de Dlux:eek:
IMG_5589.JPG
IMG_5592.JPG

Machines zijn iets donkerder geworden dan ze waren
 

marlene

Premium Member
Heel netjes en wat een goed idee!! De meesten hier plakken elke centimeter kunststof op de auto af ter bescherming tegen polijstmiddelen, maar de kunststof behuizing van de machine is daar natuurlijk ook 'vatbaar' voor.

Toch doet dit aan iets denken 25 jaar geleden: Ik had een huis gekocht en vrienden kwamen helpen met schilderen. Eén van hen stond op een gegeven moment met wc-papier en afplakband de nieuwe Altrex dubbel dekker trap helemaal in te pakken. :eek: "Dan komt er geen verf op de trap en blijft ie netjes," zei ze. "Had ie maar geen trap moeten worden en met verf erop wordt ie echt niet minder!" antwoordde ik.
Nu 25 jaar later heb ik die trap nog steeds, nog steeds stevig en betrouwbaar, maar met alle kleuren van m'n huizen. :D
 

TECHNIC

Active Member
En hoe ga je de kabel beschermen? Glas/keramische-coatings werken niet echt op nogal flexibele delen. Wax? ;-) Ziet er wel leuk uit!
 

Nieuwste berichten

Bovenaan