Meguiars Mirror Brite.

Wim GTC

Member
Ben nieuwsgierig naar de nieuwe lijn van Meg's. Vooral de shampoo. Zag dat 1,4 liter 19,99 kost.
En dan ben ik het meest nieuwsgierig naar de verhouding.
Ook las ik dat het goedje een beschermlaag achter laat. Omdat ik nu in de winter de Born to be Mild niet gebruik maar de wash and wax van Meg's, dacht ik misschien is de nieuwe ook wel iets.
De waxlaag die de Meg's achterlaat zorgt er bij mij namelijk voor dat het vuil makkelijk los komt. En dat afspuiten met een regelbare tuinslang eigenlijk al voldoende is.
En als de Mirror Brite dat ook doet met een iets gunstiger mengverhouding...........

Iemand al een indruk?
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Ik denk dat de ervaringen nog moeten gaan komen aangezien het eens splinternieuwe lijn is van Meguiar's. De shampoo doet het in ieder geval goed, ik zal morgen nog eens kijken naar de mengverhouding ivm de Ultimate Wash & Wax.
 

Wim GTC

Member
Ondertussen al een fles bemachtigd. En getest. De verhouding is 30ml per 4 liter. Ik gebruik meestal zo'n 8 liter dus dan mengen met 60ml.
De shampoo is zeer goed gelukt. Hij glijdt lekker over de lak en het vuil komt ook makkelijk los. Na het drogen geeft het een mooie glans.
Volgende week de test afmaken. Want dan kan ik zien, of het aangekoekte vuil ook weer makkelijk los laat.
Maar eigenlijk ben ik daar niet bang voor omdat het ook echt een mooi laagje achterlaat net als de Wash and Wax.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan