Meguiar's

Addy

V.I.P. Member
de glascleaner concentrate gaat wel heel lang meer hiero. zelfs de vrouw gebruikt hen ook vaak en ik heb na drie jaar nog een halve gallon staan dacht ik;
 

Kilometervreter

überspammer
We ga eens in de twee jaar in Amerika op vakantie, twee jaar terug bij Autogeek in Florida mijn eigen bestelling opgehaald, ze konden dat wel waarderen daar, met een rondleiding en petje en t-shirt, was leuk.
Ook dit jaar zitten we weer te kijken naar een reisje naar de VS, als het een en ander meer vaste vorm krijgt zal ik er wel het een en ander over posten,gaat er zo een beetje uitzien.

IMG_8236.JPG

Maar back on topic again!
 

JM A7

Active Member
Ik ga in augustus naar Canada (Toronto e.o), maar weet niet of de Canadezen net zo detailgek zijn als de Yankees.
 

Martijn

Active Member
Check als je in de US bent zeker even de Wallmart, veel Meguiars en af en toe Surf City Garage + veel andere merken. En de ene Wallmart is de andere niet kwa assortiment!
 

JRM

Active Member
Collega van Mij gaat die kant op. Misschien neemt hij wat mee. Zou fijn zijn om het produkt te leren kennen. Ik reken maar nergens op:p
 

FiveCX-5

V.I.P. Member
Nee hoor, de blauwe is een milde klei tov de rode (agressive) van Meguiar`s.........de consumentenklei is ongeveer hetzelfde, echter is de consumentenklei (de witte) van een zachtere soort als de blauwe en de rode (wat toegankelijker voor beginnende detailers)..........De blauwe en de rode klei is van de professional line van Meguiar`s. Ik vind de blauwe klei fantastisch werken en prefereer deze boven de witte klei
 
  • Leuk
Waarderingen: Addy

Nieuwste berichten

Bovenaan