Mezelf even voorstellen

AndyVR

Member
Hey allemaal!

Ik ben Andy, 32 jaar, getrouwd en papa van 3 kindjes. Ben wonende in Ellikom (Belgisch Limburg). Van beroep ben ik autoschadehersteller of carrossier zoals ze dat ook wel noemen, dit doe ik al vanaf dat ik 16-17 jaar oud was ongeveer. De passie voor auto's zit er al sinds kindsaf in bij mij, het begon met speelgoed autootjes te verzamelen.
Het is ook voornamelijk door mijn professionele bezigheid dat ik mij wil/wou verdiepen in het detailen, op het werk gebeurt het wel eens dat wij bv. stofpuntjes e.d moeten verwijderen, dit doen we onder meer door gebruik te maken van een (roterend) polijstmachine.

Ik ben dan ook sinds afgelopen zomer begonnen met mij te verdiepen in het detailen, niet het standaard wassen en afspuiten zeg maar. Intussen heb ik dan ook al een bescheiden verzameling thuis liggen (uiteraard komen veel spullen van WW!). Dit is een bezigheid waar ik soms uren aan een stuk mee kan bezig zijn, ik ervaar het dan ook als rustgevend en ontspannend om te doen. Heerlijk om na uren werk te kunnen genieten van het resultaat.

Ik heb inmiddels al een hoop wagens in mijn bezit gehad, momenteel 1,5 jaar eigenaar van een BMW F34 (3 GT) in de luxury line uitvoering welke toch redelijk is uitgerust.

Verder hoop ik nog dingen bij te leren op dit forum en kan ik hopelijk ook een meerwaarde betekenen.
na wax collinite 845 3.jpg na wax collinite 845 6.jpg interieur voor.jpg
 
Laatst bewerkt:

Nieuwste berichten

Bovenaan