Microfiber Madness dry me crazy

Xreasonz

Active Member
Net eventjes zitten kijken om nog een paar van die doeken te bestellen.

Maar, blijkbaar zijn ze niet meer beschikbaar?
Niet meer terug te vinden.
Of heb ik terug men bed nodig? :D
 

Xreasonz

Active Member
Inderdaad. Hele fijne doeken.
Peet was er vol van lof van, dus ook maar eens aangekocht, en heel tevreden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Addy

Xreasonz

Active Member
Eerlijk gezegd, van mij ook, aangezien die bijna geen water laten.
Absorberen ja, maar heel moeilijk om uit te wringen.
 

Xreasonz

Active Member
Heb er nu 2.
Maar een extra paar zou zeker geen kwaad kunnen.
Mss ook de Cloudbuster erbij nemen.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Voor de toekomst komt er ook nog een 2 keer zo grote Dry me Crazy maar helaas wordt deze waarschijnlijk ook twee keer zo duur...
 
  • Leuk
Waarderingen: Addy

Xreasonz

Active Member
Ai . . . Tzijn al geen prijsgunstige doeken, alhoewel ze wel het geld waard zijn in men inziens. . .
En eerlijk gezegd is 1 doek (huidig formaat) meer dan voldoende voor 1 wagen.
 

ShuttersPeet

V.I.P. Member
Ik ben er ook nog steeds erg tevreden over. Ik heb er zelf ook 2 maar 1 is eigenlijk wel voldoende. Wel merk ik dat wanneer de temperatuur wat lager word, zoals nu, dat de werking iets minder word en ik de 2de ook moet gebruiken. Maar dat kan ook liggen aan het feit dat mijn lak niet meer heel lekker in de wax staat. Maar dat gaan we met de kerst wel weer rechttrekken.
Ik vind dit formaat juist erg makkelijk en ik zou zelf liever kiezen voor 2 kleintjes dan 1 grote.
 

Xreasonz

Active Member
Heb dit weekend men pa zijn Golf eens onder handen genomen, was rond 1 graad buiten.
Is een zwarte auto, en moet zeggen dat deze toch goed hun werk deden.

Die staat ook nog in de wax, 2 maand oude Bilt hamber Hydra wax.
Dus ik denk inderdaad dat het de waxlaag zal zijn die eens wat TLC nodig heeft ;)
 

Cavemania

V.I.P. Member
Wel merk ik dat wanneer de temperatuur wat lager word, zoals nu, dat de werking iets minder word en ik de 2de ook moet gebruiken.

Dat is niet alleen zo met deze doek maar ook met de Delerium doeken en ook met de droogdoek van Optimum. Met de lagere temperaturen droogt de lak een stuk lastiger.
 
  • Leuk
Waarderingen: Addy

Mausrock

Active Member
Kwam ik helaas ook pas geleden achter, balen gewoon even wachten dus :D
Wilde de dry me crazy ook bestellen omdat Sven deze doek ook heeft.
En deze bevalt hem goed ook wat de grote ervan betreft.
 

FiveCX-5

V.I.P. Member
Dat is niet alleen zo met deze doek maar ook met de Delerium doeken en ook met de droogdoek van Optimum. Met de lagere temperaturen droogt de lak een stuk lastiger.

Volgens mij is dat met alle doeken..................(daarom droog ik de auto met deze lage tempraturen maar niet meer.........a) ik rij hem zowat droog.....b) je voorkomt eventuele swirls.......c) scheelt tijd..........) :);)

Dat komt wel weer in het voorjaar.......
 

Nieuwste berichten

Bovenaan