Microfiber pads cg

ric325i

Active Member
Op het filmpje gebruikt hij best veel polish lijkt het maak jij ze tussendoor schoon?
Is schoonmaken goed te doen?
 
Laatst bewerkt:

Kilometervreter

überspammer
Leuk, ik heb bij mijn vorige bestelling de oranje mee besteld, maar nog niet gebruikt.
Ik zal het laten weten als ik hem uitgeprobeerd heb.
 

Cavemania

V.I.P. Member
Ik gebruik zo ook, doen het prima. Ik heb echter wel gehoord dat (een bepaalde serie) het op een Bigfoot niet goed doet. Misschien dat Stefan daar meer over kan zeggen. Ik heb het van horen zeggen dus het kan ook best zo zijn dat het wel goed gaat.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
De Chemical guys microfiber pads hebben bij gebruik met een Bigfoot machine helaas geen lang leven. Door de grote excentriche uitslag wordt er veel warmte in de pad opgebouwd waardoor de foamlaag van de pad implodeert. Rupes heeft nu zijn eigen microfiber pads met grote koelsleuven om de warmte ontwikkeling in de pad te voorkomen.
Overigens zijn de Chemical Guys MF pads wel heel erg fijn om mee te werken, wat ons betreft zeker een aanrader.
 

pro-detailer

Active Member
Op de 15/21 mm rupes machines gebruik ik alleen nog de rupes pads, dat geeft gewoon het mooiste resultaat. Op de 21 mm rupes hebben de meeste andere pads een kort leven. De 15 is dan weer een wat minder drastische sprong. Maar ook op die hebben de pads een kortere levensduur.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan