Migratie

Stefan

Administrator
Forumleiding
Wij gaan zo het Waxworldforum migreren naar een snellere server, het kan zijn dat het forum dan even niet bereikbaar is.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Migratie is voltooid, nauwelijks down-time gehad, ik geloof dus niet dat er iemand hinder van heeft ondervonden :)
 

Cavemania

V.I.P. Member
Hier in Drenthe ook geen probleem, zal waarschijnlijk dan aan de downloadsnelheid in de achterstandsgebieden liggen zoals Leon ook al vermoed :D
 

5T-3F-4N

V.I.P. Member
Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft, maar alle meldingen nieuwe berichten (dus niet alleen van de überspammers hier :D) komen (toevallig?) sinds gisteren als spam in mijn (hot)mailbox :mad:.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft, maar alle meldingen nieuwe berichten (dus niet alleen van de überspammers hier :D) komen (toevallig?) sinds gisteren als spam in mijn (hot)mailbox :mad:.
Dat is vreemd, kun je kijken vanaf hoe laat deze in de spambox verdwenen?
 

Pino

Premium Member
Euhh... Krijg je van iedere post een mail of gaat het hier over iets anders?

Dat lijkt me toch iets dat je zelf in kunt stellen. Wel of geen notificaties per mail.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Dat kan je ook zelf instellen,maar het gaat er meer om dat de mailtjes nu in de spambox vallen ipv in de Inbox...
 

5T-3F-4N

V.I.P. Member
Euhh... Krijg je van iedere post een mail of gaat het hier over iets anders?
Ik kreeg niet van iedere post een mail, sinds de migratie krijg ik veel meer meldingen (in de spambox), al volgens mij nu nog steeds niet van iedereen.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Aan de software zelf (of instellingen) is helemaal niets veranderd, dus daar kan het niet aan liggen...
 

5T-3F-4N

V.I.P. Member
Dan zal het misschien bij hotmail liggen, daarom heb ik als test een ander -niet hotmail- adres ingevoerd. Ik ben benieuwd.
Het is drie weken goed gegaan, sinds dit weekend belanden de berichten ook in de spambox van gmail :(. Dan toch maar vaker op het forum kijken dus :).
 

Nieuwste berichten

Bovenaan