Mijn "Grey Mouse" 2.0

Chris van S.

Premium Member
Die apps voor de auto's schieten bij veel merken paddestoelen uit de grond, uiteindelijk doen ze allemaal hetzelfde. Erg leuk en handig op sommige momenten. Kan je bijv. met deze app ook op afstand je alarm af laten gaan, of toeteren zegmaar? Ook daar zijn leuke momenten voor... :D Enne kan je auto ook op afstand starten (ivm bijv. standkachel)?
 

Kilometervreter

überspammer
@ShuttersPeet leuk speelgoed he!
@Chris van S. bij de V60 kan dat wel, maar ik kan ook alleen de standkachel starten, zowel op timer als direct, maar ook inderdaad laten toeteren

Screenshot_2016-01-08-17-11-41.png

Vooral het versturen van je volgende reisdoel vanaf je telefoon is superhandig! Je stapt en en je reisdoel staat in je navi.
 

Denny84

Premium Member
Leuke opties @ShuttersPeet
Hoop dat t beter werkt dan bij Mercedes , heb laatst een verhaal gelezen van een Mbforum lid dat op vakantie was en zijn auto op schiphol stond gaf de app aan dat de auto open was .
Met veel pijn en moeite heeft hij toen iemand in Nl laten kijken en de auto stond toch opslot.
Dan zit je ook niet lekker op je vakantie
 

Cavemania

V.I.P. Member
Ook dit ziet er weer strak uit Peet. Ik vraag me altijd wel af hoe het met de beveiliging zit van dit soort zaken. Maar goed het zal hoe langer hoe meer gemeengoed worden denk ik.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Het zal in basis best allemaal wel goed zijn, maar net zoals met alle techniek kan het wel eens een keertje misgaan.
Ik zou me niet laten leiden door een enkel incident, waarvan de omstandigheden niet eens bekend zijn. Ook al zouden je deuren een keertje ontgrendeld zijn, wordt de auto dan direct meegenomen door iemand? Nee natuurlijk niet, je krijgt deze dan echt niet zomaar gestart. Iemand die dat wel kan en dat ook zou willen zou zich echt niet laten hinderen door zoiets simpels als een afgesloten deur.
 

FASt

Active Member
Mijn Bora heeft wel eens 2 weken onafgesloten op R'dam Airport gestaan. Ging helemaal prima. En idd die hem kan starten krijgt hem nog makkelijker open.
 

ShuttersPeet

V.I.P. Member
Misschien niet heel interessant maar omdat ik toch alles een beetje bij elkaar wil houden, nu toch maar eens werk gemaakt van het S-line logo in de grille. Persoonlijk vind ik dit er gewoon wel in horen. Na wat navraag bij de altijd zéér behulpzame “onderdelenman” van Audi Roosendaal, de logo houder en klemmetjes besteld. Deze houder past deze perfect in de al aanwezige uitsparingen in de grille en met de klemmetjes zit deze muurvast. Je kan makkelijk aan de achterkant van de grille komen door de linker afdekkap bovenop de grille los te halen en dan iets om hoog te trekken. Dan kan je mooi tussen de radiator en de grille komen om de klemmetjes te plaatsen. Wel moet je de steunplaat waarop je het S-line logo plakt, even iets kleine maken met een slijptol of ijzerzaag. Dit omdat het Quatro logo 90mm breed is en het S-line logo 75mm. Maar dit is zo gepiept.

Onderdeelnummers;
* Houder met Quatro logo - 8W0 853 736 2ZZ (€19,00 ex/btw zónder korting)
* 2x Klemmetjes - 8L0 807 180 (€1,45 p/st ex/btw zonder kórting)
* Origineel S-line logo had ik nog liggen maar worden volop aangeboden op marktplaats. Neem wél een originele van metaal!

Plaatjes bij de praatjes;

Onderdeeltjes; (niet allemaal benodigd maar die had ik nog liggen)
Onderdelen.jpeg

Aangepaste houder, waarbij het "gele" is weggehaald met een slijptol;
Logohouder aangepast - kopie.jpeg

Grille zonder logo;
Kale grille.jpeg

Grille met logo;
Logo in grille.jpeg
 

Nieuwste berichten

Bovenaan