Mijn onyx zwarte V60

Kilometervreter

überspammer
Na een redelijk lange zoektocht is de kogel door de kerk, hij is besteld voor levering 1 oktober 2015.
Ik weet het, het is nog een heel eind en de levertijd van de Volvo is maar acht tot twaalf weken maar het besluit is genomen. In mijn huidige topic http://www.waxworldforum.nl/threads/mijn-misanorode-a4.5/ vanaf pagina drie kunnen jullie lezen hoe deze keuze tot stand is gekomen. Rode draad door het verhaal is toch wel de 7% bijtelling, dit is nu in tegenstelling tot vier jaar terug iets waar je eigenlijk niet omheen kan. Vier jaar terug was er ongeveer alleen de Prius, maar nu is de keuze flink groter.
Het is de volgende configuratie geworden:

2016 V60 D6 AWD Plug-In-Hybride
Onix Black metallic
Antricite black leder/offblack
R-Design
Ixion velgen (winter setup) zomervelg nog onbekend
Verwarmde elektrisch verstelbare sportstoelen voor
Elektrisch inklapbare buitenspiegels
Parkeerverwarming met timer
Licht en regensensor
Adaptive Dual Xenon koplampen
Collision Warning met Full Auto Brake en Pedestrian & Cyclist Detection
Automatisch dimmende binnen en buitenspiegel
Zwarte hemelbekleding
Sensus navigatie
Verlichtingspak twee
Sensus connect met High Performance Audio met 10 GB harddisk
Blind Spot Informatie System
Adaptive cruise Control
Driver alert and lane departure warning system
R-design lederen bekleding
Volvo guard alarm klasse drie
Extra getint glas achterportieren en laadruimte
Sensus pro met Volvo On Call
DAB+
Park assist camera achter en voor
twee echte (links en rechts) uitlaatpijpen van 9omm
En nog een hele lijst met verschil tussen R-Design en standaard uitvoering (optisch allemaal)

De doorslag voor deze keuze gaven de rijkwaliteit van de auto, met een sublieme 5 cilinder diesel en de elektromotor en de actieradius op volledig stroom.
Ik heb met veel plezier een dag test gereden.
Ik zou niet weten wat ik verder nog te wensen op deze auto heb.
Ik ben een gelukkig mens en kijk nu al reikhalzend uit naar 1 oktober!

YV1FW84A1C1081395@9_w384_x_h288_d4196822-f06e-459d-ab79-b8beb8536e5f.jpg
 
Laatst bewerkt:

BlackPassat

V.I.P. Member
Mooie configuratie Leon.
Er valt mij een aantal zaken op:
Zwarte hemelbekleding: prachtig. dat zou ik ook willen.
DAB+: leuk, digitale radio
Sensus connect met High Performance Audio met 10 GB harddisk: 10 GB? Is dat heden ten dage niet een beetje aan de magere kant?
 

FiveCX-5

V.I.P. Member
Fantastische specs ! Mooie wagen, schitterende keuze........Leon !

wel een beetje kleine uitlaatpijpjes..:D:D

2016 Volvo V60 PIH, kenteken ook 2016 ? :p
 

Kilometervreter

überspammer
Mooie configuratie Leon.
Er valt mij een aantal zaken op:
Zwarte hemelbekleding: prachtig. dat zou ik ook willen.
DAB+: leuk, digitale radio
Sensus connect met High Performance Audio met 10 GB harddisk: 10 GB? Is dat heden ten dage niet een beetje aan de magere kant?
10GB heb ik volgens mij eens ergens gelezen, even gechekt maar kan het niet meer vinden, in de Audi zit ook niet meer, ik heb er zat aan.
DAB+ heb ik nu ook al, is gewoon veel zuiverder dan FM. nadeel is weer dat er info meekomt over flitsers etc.
Zwarte hemelbekleding wil ik echt niet meer zonder, vind ik zo mooi!
En wat is nu het verschil tussen dat Ember zwart en de Onix zwarte kleur die je uiteindelijk gekozen hebt Leon?
Ember zwart is niet te krijgen op de R-design, en vanaf juni (2016 versie) wordt het Onyx zwart, ik heb dit nog niet gezien maar ga het zeker nog bekijken en kan dit nog zonder problemen aanpassen als ik het niet mooi vind.
 
Laatst bewerkt:

Ketoembar

V.I.P. Member
Mooie configuratie Leon.
Er valt mij een aantal zaken op:
Zwarte hemelbekleding: prachtig. dat zou ik ook willen.
DAB+: leuk, digitale radio
Sensus connect met High Performance Audio met 10 GB harddisk: 10 GB? Is dat heden ten dage niet een beetje aan de magere kant?
Zwarte hemelbekleding kan je ook gemakkelijk achteraf nog laten plaatsen.
Ik heb dat jaren geleden ooit eens bij een corsa gedaan.
Ik heb dat toen bij een bedrijf laten doen, dat open daken inbouwd.
Die hebben zat hemelbekleding op voorraad en zijn er erg handig in. Dus als je wilt kan het nog steeds.
 

SLK

V.I.P. Member
Prachtige keuze @Kilometervreter /Leon! Erg mooie uitvoering en indrukwekkende optie lijst. Kan jij vanaf oktober wel mee voor (laad-)paal staan:p
Die parkeerverwarming met timer, is dat een soort standverwarming, zodat je in een voorverwarmde auto kan stappen? Of net zoiets als ik op de SLK heb, dat de verwarming bij uitgeschakelde motor nog een tijdje kan blijven draaien?
 

Nieuwste berichten

Bovenaan