Nieuw: Bigboi WashR Pro

Stefan

Administrator
Forumleiding
Gisteren is er weer een enorme container nokkievol met prachtige BigBoi producten binnengekomen waarvan ik er eentje graag wil belichten.
Bigboi heeft al jaren de Bigboi WashR Flo in het assortiment, een geweldige Hogedrukreiniger maar dan speciaal ontwikkeld voor detailers. Zelf hebben we al sinds dag één deze HD reiniger in gebruik en bevalt uitermate goed. Bigboi ontwikkelde echter ondertussen de overtreffende trap, en dat is een understatement, de Bigboi WashR pro. Vanaf het moment dat we de eerste foto’s zagen was ik super enthousiast, toen ik echter een paar weken geleden het eerste model in ontvangst mocht nemen die speciaal voor ons werd ingevlogen sloeg het enthousiasme om in pure ontzag. Het apparaat, wat eigenlijk nog redelijk compact is, voelt heel zwaar en robuust aan. De mooie meegeleverde professionele slang en prachtige short trigger past perfect bij het geheel, de kracht van de hogedrukreiniger is ongekend en door de laagtoerige motor is het geluidsniveau zeer laag.
Wij begrijpen best dat de prijsstelling ervoor zorgt dat dit model niet voor iedereen is weggelegd echter is de animo voor dit prachtapparaat al direct heel erg groot.

Geniet hieronder van de video van de Bigboi WashR Pro

Fuut-Fuut

Active Member
Heb het filmpje gezien en ziet er zeer goed uit. Het is dat ik zelf sinds vorig jaar een Kraenzle heb aangeschaft maar anders was dit ook zeker een overweging waard.
Heb hem wel gedeeld in een detail vriendengroep app. Mooi cadeau voor Sinterklaas/Kerst. Hij had wel mooi gestaan naast de blowr van big boi.

BlackPassat

V.I.P. Member
De "look and feel" van dit model is werkelijk fantastisch. Robuust uitgevoerd, een prachtige trigger en heerlijk zacht motorloop.
Dit moet een winnaar worden.

Nieuwste berichten

Bovenaan