Nieuw: DetailPro Incredible Snow Foam

Stefan

Administrator
Forumleiding
Na de uitgebreide review van @BlackPassat is nu dan eindelijk de langverwachte introductie van de nieuwe DetailPro Incredible Snow Foam. Ik denk dat we mogen concluderen dat het zeker waard was om op dit product te wachten. Om te beginnen is de DetailPro Incredible Snow Foam zeer economisch in gebruik, bij de meeste Foamlances is er slechts 50ml product op een liter water voldoende voor een prachtige foamlaag. Ondanks de hoge concentratie is het product mooi dun waardoor het gemakkelijk in de Foamlance is te schenken. Het foamen (wat sowieso altijd al fun is) krijgt een extra dimensie door de heerlijke (bijna verslavende) geur, de foam blijft goed aan de lak "plakken" maar loopt wel mooi af zodat vervuiling echt wordt afgevoerd. De reinigende werking is uitstekend maar het zal je direct opvallen dat de bescherming van de lak niet wordt aangetast.

Goed, wij zijn enthousiast, maar zijn jullie dat ook? Wij gaan jullie hierbij helpen.
Allereerst bieden wij de DetailPro Incredible Snow Foam aan met een introductiekorting van 25% een 500ml fles kost nu dan tijdelijk slechts €7,50

Kan het nog goedkoper? Jazeker, als je de moeite zou willen nemen om ook een review te schrijven en hier op het Waxworldforum te plaatsen dan ontvang je het volledige aankoopbedrag van één 500 ml fles DetailPro Incredible Snowfoam helemaal terug. Maar doe wel je best want de mooiste, leukste, meest uitgebreide of meest informatieve inzending kan een 5 liter verpakking Incredible Snow Foam winnen.

Kijk ter inspiratie hier nog eens voor de uitgebreide Review van @BlackPassat : http://www.waxworldforum.nl/threads/blackpassat-nog-te-lanceren-foam-getest-nu-met-beeld.1088/

detailpro-sincedible-snow-foam.jpg

Voorwaarden:
  1. Een review dient minimaal 150 woorden te bevatten, mag niet kwetsend zijn en niet volledig hoofdletters bevatten.
  2. Reviews met aantoonbaar plagiaat worden verwijderd
  3. Het gebruik van beeldmateriaal (foto/video) wordt aangemoedigd.
  4. Alleen de eerste 20 ingezonden reviews hebben recht op de vergoeding.
  5. De vergoeding zal worden uitgekeerd door middel van een code met shoptegoed ter waarde van de aankoopprijs.
  6. Er wordt maximaal één fles DetailPro Incredible Snow Foam per klant vergoed.
  7. De winnaar van de 5 liter verpakking Incredible Snow Foam wordt door ons beoordeeld, dit zal op eerlijke wijze geschieden. Het aantal "likes" wat de review krijgt wordt meegewogen
  8. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.
De Review kan hier worden geplaatst: http://www.waxworldforum.nl/forums/reviews.5/create-thread
 

BlackPassat

V.I.P. Member
Eindelijk is de Snowfoam er dan. Wat mij betreft het wachten waard.
Wat een leuk idee om er een reviewcontest van te maken. Ik zal de reviews zeker kritisch gaan volgen.
 

Cavemania

V.I.P. Member
Oei, je brengt me wel in de verleiding om de foam te gaan kopen ;-)

Maar ja het testen dat gaat nog een uitdaging worden aangezien we ook al snel op vakantie gaan. Ik ga mijn best doen om een flesje te kopen en te reviewen :)
 

Kilometervreter

überspammer
Iedereen die mee gedaan heeft van harte het gaat toch een beetje om de Olympische gedachte toch! En alle foamers veel foam plezier gewenst!

Nicky graag een foto van je met de Waxworld-review wisseltrofee voor de volgende winnaar van een review:D
 

Nieuwste berichten

Bovenaan