Nieuw hier, JMC

JMC

Member
Goedenavond!

Ik zal me ook even netjes voorstellen.

Jaap, 32 Jaar uit Etten-Leur.

Ik ben me nu sinds een tijd aan het orienteren op autos en alles wat daarmee te maken heeft.

Ik heb me als totale leek aangemeld en hoop veel te leren hier, want op dit moment is het nog droevig gesteld met mijn kennis en kunde. (Ik kan me niet eens herinneren dat ik mijn vorige auto ooit zelfs maar door de wasstraat heb gereden) :confused:

Van thuis uit nooit iets meegekregen van autos (Mijn pa en broer gaven er nooit iets om) maar langzamerhand begint het steeds meer te kriebelen.

Als je dan al die mooie fotos ziet van goed detailwerk op een mooie auto, dan vraag ik me toch af onder welke steen ik geleefd heb afgelopen jaren, met zoveel moois. ... Maargoed, beter laat dan nooit, toch?! :D

Heb dus onlags een "beginnerssetje" aangeschaft met shampo, emmers, wax, etc) dus we zijn aan de slag!

Ik heb mijn vorige auto (Seat Ibiza) 10 jaar gehad en die is alles bij elkaar denk ik 2x door de wasstraat gereden en verder ben ik nooit gekomen.

Nu een zwarte Opel Astra Turbo Cosmo overgenomen van een bekende (die móést er vanaf, dus hele goeie deal gedaan :) ) en die bevalt wel, mooie kleur, maar behoorlijk wat krasjes enzo, dus .... Daar kom straks nog een keer op terug als jullie het niet erg vinden.

Groet,

Jaap
 

BrianS2k

Active Member
Welkom op het forum Jaap, er staat hier genoeg te lezen en schaam niet om vragen te stellen.
 

Kilometervreter

überspammer
Welkom Jaap en veel leesplezier hier!

En geloof me, iedereen hier is eens begonnen :)
Een foto van de Astra zou ook leuk zijn!
 

JMC

Member
Allen bedankt voor het hartelijke welkom. :D

Welkom hier, Jaap! Veel plezier en tot 20september op de meeting? Is bij je om de hoek...;)

Ik ben niet aanwezig op de meeting, helaas heb ik andere verplichtingen. Volgend jaar misschien?

@BlackPassat ik woon op Etten, natuurlijk! :p kom je ook uit E-L?

Ik heb me voorgenomen om hier nog wat fotos te posten van mn opeltje, maar door drukte op het werk en het slechte weer is het er nog niet van gekomen, dus die houden jullie nog ff tegoed.

Groeten, Jaap
 

Razorblatter

Active Member
Wow, een vrijwel perfecte wasmaagd!
Jou gaan we even inwijden in Car detailing!
Jij komt hier niet anders als totaal verknipt meer weg.
Uiteraard zou je met workshop I het beste begin maken maar ik vraag me af of je door een beetje zelfstudie (youtube kan daarbij een aardige studiebegeleider zijn) jezef niet voldoende kunt preppen voor workshop II. Dat is toch de middelbare school voor car detailing voor iedereen wiens ogen gaan schitteren bij het aanzien (en -raken) van een aalgladde glanzende auto.
Maar goed, je hebt meer kansen in oktober en november met I en II.

Was die bigfoot niet in de aanbieding? ;-)

Welkom en veel plezier.
 
Laatst bewerkt:

JMC

Member
Wow, een vrijwel perfecte wasmaagd!
Jij komt hier niet anders als totaal verknipt meer weg.
Welkom en veel plezier.

Verknipt was ik al gelukkig, dat scheelt
Wasmaagd inmiddels niet meer hè! ... maar weer een nieuwe voor op mijn C.V. :) Ik heb m natuurlijk in de tussentijd al 2x gewassen maar moet het inderdaad echt nog leren. Ik open wel ff een nieuw topic, dan vervuil ik deze niet.
 

JMC

Member
Inmiddels (na mijn aanmeldings post) is er alweer e.e.a. veranderd. Ik heb besloten om mijn leerproces en "kunsten" hier te centreren om zo een beetje voor jullie (en mezelf) overzichtelijk te houden wat ik nou allemaal doe en wat de ontwikkelingen zijn om mijn status "wasmaagd" op te werken naar "iemand die enigszins weet hoe hij een auto moet detailen"

-deze post wil ik graag even reserveren voor een tussenliggend was-verslag-
 

Nieuwste berichten

Bovenaan