Nieuw in de wereld van detailing

Renew

New Member
Hallo en de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!
Mijn naam is René en ik ben volstrekt nieuw met het poetsen en detaillering van mijn auto. We hebben een Volkswagen t5 diy campertje.
Voorheen ging ik vaak door de wasstraat, maar sinds ik zonnepanelen op mijn dak heb zitten doe ik dat niet meer.
Ik was en poets mijn auto nu met de hand daardoor krijg ik steeds meer vragen over wat detailing nu precies inhoud en ik zie ook door de bomen het bos niet meer. Ik hoop hier op dit forum meer kennis op te doen en mogelijk ook een soort van snelcursus van een jullie te krijgen over hoe ik het het beste mijn busje in een mooie staat kan houden
 

Bijlagen

  • 7A214D71-3356-431A-8E96-3525D2BBD62E.jpeg
    7A214D71-3356-431A-8E96-3525D2BBD62E.jpeg
    37,4 KB · Weergaven: 5
  • 1638F1F6-15C9-4F0B-BF29-0414DD02FB37.jpeg
    1638F1F6-15C9-4F0B-BF29-0414DD02FB37.jpeg
    32,7 KB · Weergaven: 5
  • 22750578-EF6B-4CD7-9A7C-A9211477D26E.jpeg
    22750578-EF6B-4CD7-9A7C-A9211477D26E.jpeg
    39,5 KB · Weergaven: 5

Stefan

Administrator
Forumleiding
Welkom hier René,
Mooie T5 camper! Ik begrijp dat je die mooi wilt houden. Ik zou zeker vragen stellen, probeer deze zo concreet mogelijk te maken. Bijvoorbeeld de veelomvattende vraag "Wat moet ik doen om mijn T5 mooi te houden" zal denk ik weinig respons geven. Maar een concrete vraag over een specifiek onderdeel over bijvoorbeeld "swirls" of het verzorgen van je kunststof bumpers zal meer opleveren.
In ieder geval veel plezier gewenst hier!
 

Renew

New Member
Dank je wel voor de feedback!
ik ben zo nieuw dat ik moeilijk concrete vragen weet te stellen.
maar ik zou denk ik kunnen beginnen met: wat heb ik als starter nodig om mijn auto te wassen?
Is dat concreet genoeg of nog te algemeen?
 
Laatst bewerkt:

Tom

Premium Member
Welkom @Renew, lees op je gemak het forum eens door en als je daarna nog vragen hebt horen we het wel
 

Ketoembar

V.I.P. Member
Hoi René,