nieuw (maar met oude auto s)

Bartsch

Member
Mijn naam is Ferry. Voor het eerst me meer gaan verdiepen in de producten mbt onderhoud. Super goed advies gehad en ik was verbaasd over het resultaat! De MGB (1966 glimt)Happy! Nu nog aan de bak met de gele en verkleurde,doffe lak van de auto van m'n meisje en wachten tot januari op mijn nieuwe cla shootingbrake poolsilber ;-)BLACKHOLE VOOR.jpg
BLACKHOLE NA.jpg
NA WAXEN.jpg

gewassen met clean slate, daarna glaze black hole, en tot slot surf city wax!
 

Cavemania

V.I.P. Member
Welkom hier op het forum. Wat een prachtige klassieker heb je staan. Zeker met nog meer glans extra genieten toch.
 

Bartsch

Member
Wow super resultaat al. Mooi wagen ook! Nieuwe Cla super mooi en rijd super ook . Welke motorisatie?
Tis de 220d! Nu nog 4 weken wachten..... Had gehoopt op een snellere levering, maar het panorama dak slokt wat tijd op volgens de dealer... Kan ik een splinternieuwe auto zonder probleem in de wax zetten?
 

TECHNIC

Active Member
Wax, seal of coating kan je prima op een nieuwe wagen zetten en is zeker aan te bevelen. Eventueel wel juiste voorbereidende stappen zetten naargelang het product je wil gebruiken.
 

Kelvin

Active Member
Tis de 220d! Nu nog 4 weken wachten..... Had gehoopt op een snellere levering, maar het panorama dak slokt wat tijd op volgens de dealer... Kan ik een splinternieuwe auto zonder probleem in de wax zetten?

Ik weet niet wat ze voorschrijven maar als de wagen al 3weken onderweg is mag je er direct aan beginnen.
 

FiveCX-5

V.I.P. Member
Pracht resultaat op een prachtige MGB (de enige "echte") met spaakwielen en de chromen bumpers........Ben bekend met de MGB, althans de MGB GT met 1800 cc overdrive............ooit in bezit geweest van mijn broer. En welkom op het forum ! ;)
 

Nieuwste berichten

Bovenaan