Nieuw, nieuw, nieuw....en weer nieuw

NilsjeP

New Member
De auto is binnen!!

Nog even geen fotos maar de staat van de lak is niet best, zitten heel wat foutjes in van de poetser van BMW. Ik zal van de week wat foto's maken van de vegen die zijn achtergebleven van het polijsten.

Nu wil ik deze natuurlijk zo snel mogelijk eruit hebben en gelukkig heb ik de komen week van Donderdag to Zondag tijd ivm met de vrije dagen deze week ;)

Ik heb nog "0" ervaring met machinaal polijsten en wil dus eerst proberen met de hand de vegen en krasjes eruit te krijgen, ik gebruik momenteel Ultimate Compound en ik hoop dat ik de vegen eruit krijg hiermee.

Ga eerst maar eens langs WW van de week om wat advies in te winnen en dan gaan we aan de slag.

Heel erg blij met de auto, combinatie zwart met congac leer ziet er super uit ook de zwarte grill en de zwarte lijsten maken de auto wat agressiever de voor en achterbumper zijn toch wel flink anders geworden na de facelift en de bubbele uitlaten maken de "kont" af.

Had niet verwacht dat de auto helemaal perfect zou zijn qua lak standaarden die wij poetsers kennen maar vind dit toch wel tegen vallen, ik denk ook dat ze zo'n stoffer over de auto hebben gehaald vlak voor de aflevering en dat is te zien.

Kortom SUPER auto maar nog wel even de puntjes op de i

Nils
 
  • Leuk
Waarderingen: SLK

NilsjeP

New Member
Net even langs WWHQ langs geweest en zitten flink wat imperfecties in de lak!

Ga proberen het handmatig weg te krijgen anders toch maar aan het grove geschut
 

NilsjeP

New Member
iztkbr.jpg


148pz6q.jpg


207xes9.jpg

Oud en nieuw
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Vandaag dit prachtexemplaar in het echt mogen bewonderen. Echt een heel fraai exemplaar en die paar imperfecties komen ook wel goed :)
 

Nieuwste berichten

Bovenaan