Nieuwe forum software

Stefan

Administrator
Forumleiding
We hopen dat iedereen de Kerstdagen weer goed is doorgekomen. Wij hebben onze vrije tijd goed besteed door het waxworldforum een upgrade te geven naar de allernieuwste software. Hierdoor is het forum enkele dagen niet bereikbaar geweest maar nu is alles beter en veiliger. Tevens hebben we de complete ledenlijst doorgenomen en alle potentiële spammers verwijderd. Het zou kunnen zijn dat iemand wellicht per ongeluk onterecht is verwijderd waarvoor dan excuses ;)
Mocht er iemand tegen zaken aanlopen of dingen missen of tips hebben voor uitbreidingen dan vernemen we die natuurlijk graag. Iedereen weer veel plezier en nog fijne feestdagen gewenst.
 

Srt4

Premium Member
Ik ben er natuurlijk ook nog , niet zo actief als vroeger ( Ivm werk ) maar kijk graag zo nu en dan mee ,

alvast de beste wensen voor het waxworld team en alle leden. En hopelijk kunnen we in het nieuwe jaar weer iets leuks organiseren.
 

SLK

V.I.P. Member
Ik leef ook nog:)
Druk met werk/gezin/nieuwe woning en daardoor (veel te) weinig tijd voor de detaling hobby.
Tevens zal ik zal de vrouw vragen of ik 's avonds ook weer eens op de iPad mag koekeloeren....;)

Inmiddels ook ander vervoermiddel waar ik toch tijd voor heb gevonden om me op uit te leven dmv CarPro CQuartz CQUK 3.0 en een topping van CQuartz Gliss.
 

Bijlagen

  • W205 C400.jpg
    W205 C400.jpg
    135,2 KB · Weergaven: 10

Stefan

Administrator
Forumleiding
Zo, dat is een mooie aanwinst @SLK ! CQUK en Gliss is een hele mooie combo, daar ga je een hoop plezier aan beleven.
 

Tom

Premium Member
Sorry voor mijn idioot lange afwezigheid! Een gezin met jonge kinderen vreet enorm veel tijd en energie. Daarnaast ben ik ook nog verhuisd en dus het afgelopen jaar druk aan het klussen geweest. Detailen is er daarom lang niet van gekomen. Hopelijk kan ik komend voorjaar eindelijk weer eens voor de dag komen met mijn bolides. Dat is nu niet het geval! :oops:
 

IbizaSigno

V.I.P. Member
Ook ik ben nog in leven. Het is al weer ruim 2 jaar geleden dat ik het forum voor het laatst bezocht heb.. :oops: Zoals voor geldt heb ik dezelfde "smoezen"; gezinsuitbreiding, verhuizen, nieuwe baan en de tijd die over is, loop ik hard. Aantal mooie prestaties neergezet voor mijn doen. Van detailen is het de laatste jaren niet gekomen. Ach, prioriteiten zijn wat verschoven, naar de wasstraat.. o_O
Alles staat nog netjes geordend op zolder. Ik weet eigenlijk niet eens hoe het zit met de houdbaarheid van detailing producten. Daar hoefde ik mij nooit zorgen over te maken.
In elk geval, mooi nieuw jasje voor het welbekende forum!
 

Ketoembar

V.I.P. Member
(Niet dat iedereen er blij mee is maar) Ik ben er ook nog.
Ik vind de update er geslaagd uitzien, @Stefan .
Iedereen een fijne jaarwisseling en stay safe.
Zelf heb ik wel ff een tikkie gehad maar mijn scherpte ben ik nog niet kwijt, hoor. Op naar het volgende jaar.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
We hebben overigens ook een Media Gallery toegevoegd. Je kunt hier al je detailing foto’s en filmpjes parkeren en al of niet publiekelijk tonen. Er is dus geen enkele noodzaak om dat via een externe partij te doen zoals photobucket of iets dergelijks. Probeer het vooral uit en als er onduidelijkheden zijn of er andere instellingen benodigd zijn dan kun je dat ons laten weten ( wij moeten hier ook nog een beetje mee pionieren) We hebben in ieder geval alvast een Corona proof foto van twee van onze collega’s geplaatst om te testen...
https://www.waxworldforum.nl/media/safety-mask-waxworld-jpg.1/
 

Ketoembar

V.I.P. Member
Ik heb een aantal filmpjes geprobeerd. Ze hebben allemaal dezelfde extensie maar hij “pakt” ze niet allemaal. Komt dat door mijn “stomme” appeltje of misschien nog een bugje in de nieuwe software.
Misschien kan je er niks mee maar ik vond het (Leuk) om even te melden‍.
 
Laatst bewerkt:

Nieuwste berichten

Bovenaan