Nieuwe Waxworld webshop

Stefan

Administrator
Forumleiding
Kom op mensen, een beetje groot denken he. Of wat ook vaak wordt gezegd: "Geen betere raad dan voorraad"

Maar toch maar even aangepast....
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
@Stefan van de eerder gemelde puntjes zijn er nog een aantal die nog niet zijn opgelost/ingevuld, ben benieuwd of dat nog in de planning zit:
- items van de verlanglijst zijn niet toe te voegen aan de winkelwagen. Eerder onder een ander topic gemeld en je gaf aan dag je het kon reproduceren. Dit vind ik persoonlijk de meest onhandige omdat de basisfunctionaliteit van de verlanglijst hierdoor niet werkt.
de rest zijn meer kleine puntjes/nice to have:
- een sorteer optie op meest verkocht. Ik ben wel benieuwd welke producten het beste verkopen, dat geeft ideeen wat ik een volgende keer misschien eens wil proberen of alternatieven als iets uitverkocht is. Vroeger was er de top drie per categorie.
- een link van de shop naar het forum.
nog een paar zaken die ik niet eerder had gemeld:
- de knop van het forum naar de shop in een nieuw venster laten openen ipv in hetzelfde venster.
- als ik sorteer op een bepaald aspect en ik klik dan op een product om het te bekijken en vervolgens ga ik terug naar de lijst dan is het sorteer criteria gereset. Is er een mogelijkheid dat een sorteer criteria onthouden wordt?
- de pagina met nieuwe producten is standaard gesorteerd op relevantie, dat lijkt hetzelfde te zijn als nieuwste producten eerst. Alleen staan de nieuwste producten niet altijd bovenaan. Bijvoorbeeld: De workstuff borstels zijn als laatste binnen gekomen maar de Carpro doeken staan bovenaan. Ik kijk af en toe op deze manier wat er nieuw is.
@Guido : De verlanglijst werkt nu naar behoren, kan er in ieder geval weer wat van het lijstje worden gestreept :)
 

Guido

Active Member
Helaas kan ik dat niet reproduceren, heb nog precies hetzelfde, getest op ios, edge en chrome.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Verhip, alleen getest met alles naar winkelwagen (wat prima werkt) maar losse onderdelen nog steeds niet...
 

Guido

Active Member
Ik dacht net laat ik het nog eens proberen en zowaar het werkt nu wel. Ik kan individuele items toevoegen vanuit de verlanglijst. Moet ik binnenkort maar weer eens een bestelling plaatsen...
 

Nieuwste berichten

Bovenaan