Nieuwe Waxworld webshop

Stefan

Administrator
Forumleiding
Na vorige maand over te zijn gegaan op nieuwe forum software is nu ook de webshop van Waxworld compleet vernieuwd. Sinds juni is ons team samen met de developers druk bezig geweest om een compleet nieuwe webshop te bouwen inclusief een compleet nieuwe backoffice. De nieuwe webshop voldoet weer helemaal aan de wensen van deze tijd en heeft o.a. de volgende nieuwe features:
- Responsive voor mobiel, tablet, notebook en desktop gebruik
- Verlanglijst (die je kunt delen met anderen)
- Verbeterde zoekfunctie
- PostNL afhaalpunt selecteren
- Facturen van zowel winkel als via de webshop inzichtelijk in eigen account
- Eenvoudig productinformatie delen via What's App

Je kunt nog steeds inloggen met je eigen login naam maar je dient wel even een nieuw wachtwoord aan te vragen.
1611667080178.png
 

Guido

Active Member
Ziet er top uit. gefeliciteerd, is een hoop werk volgens mij. Opmerkingen voor schoonheidsfountjes / verbeteringen etc, kunnen we die hier kwijt?
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Zeker, er worden er momenteel al de nodige weggewerkt maar zeker welkom!
 

Guido

Active Member
Een paar kleine dingen:
In de menu balk zit een item Onbekend.
Ik mis een menu item naar nieuwe producten.
Ik mis een knop / link naar het forum,
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Item Onbekend is onbekend waarom deze met de livegang is aangezet maar ondertussen is deze weggehaald.
Een knop nieuwe producten is nog niet mogelijk maar staat op het wensenlijstje
Link naar het forum gaat sowieso komen.
 

5T-3F-4N

V.I.P. Member
Vandaag heb ik ook even in de webshop rond gesnuffeld. Het ziet er goed uit, is overzichtelijk en zoekt prettig. Wat ik echt een aanwinst vind is het overzicht met de eerder aangekochte producten, als je bent ingelogd.
 

Epsilon

Premium Member
Het ziet er fris uit! Gek genoeg doet het me een beetje aan de Rabobank denken qua letters en kleuren.

Erg leuk dat er nu dan toch een verlanglijstje gemaakt kan worden. Daar vroeg ik een hele poos geleden al eens om :)
 

Epsilon

Premium Member
Mijn opmerking kwam vooral door het blauw met oranje en het lettertype:
Screenshot_20210130-235409_Chrome.jpgScreenshot_20210130-235504_Chrome.jpg
Al zie ik ook wel dat het 2 soorten blauw zijn en de Rabobank cursief gebruikt :) Hier laat ik het bij hoor.
 

Guido

Active Member
Nog tegen twee dingetjes aangelopen:
Op deze pagina: CarPro Wash Box | Waxworld werken de links niet naar alle producten in de box behalve Reset, ze wijzen allemaal naar https://www.waxworld.nl/artikel/3740/blank en die geeft een 404 page not found.
En verder heb ik het idee dat de responsiviteit iets te wensen over laat. Het duur een over het algemeen een paar seconden voordat pagina's volledig ingeladen zijn en dan met name de plaatjes die bij de producten horen.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Dat is inderdaad vreemd, alle links zijn keurig geredirect. Maar alleen de links uit de verkoopteksten staan inderdaad gelinkt naar artikel blank. Zijn we nu aan het oplossen.
Het tweede punt is voor ons echt niet herkenbaar, misschien even wat snelheidsproblemen bij je provider, hier op zowel IOS en Android geen vertragingen merkbaar.
 

Guido

Active Member
Idd op iOS heb ik er geen last van maar met Edge (zelfde netwerk via wifi) wel. En ook even Chrome geprobeerd, daarmee is het wel snel. Lijkt dus aan Edge te liggen. Misschien dat je dat ook nog eens kan testen.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Heel af en toe heb ik bij Edge dat de foto iets langer duurt maar in 9 van de 10 kliks toch wel vrijwel direct op het scherm.
 

Guido

Active Member
Top! Als ik nog een verzoekje mag doen: een optie om te sorteren op "meest verkocht".
 

Guido

Active Member
@Stefan van de eerder gemelde puntjes zijn er nog een aantal die nog niet zijn opgelost/ingevuld, ben benieuwd of dat nog in de planning zit:
- items van de verlanglijst zijn niet toe te voegen aan de winkelwagen. Eerder onder een ander topic gemeld en je gaf aan dag je het kon reproduceren. Dit vind ik persoonlijk de meest onhandige omdat de basisfunctionaliteit van de verlanglijst hierdoor niet werkt.
de rest zijn meer kleine puntjes/nice to have:
- een sorteer optie op meest verkocht. Ik ben wel benieuwd welke producten het beste verkopen, dat geeft ideeen wat ik een volgende keer misschien eens wil proberen of alternatieven als iets uitverkocht is. Vroeger was er de top drie per categorie.
- een link van de shop naar het forum.
nog een paar zaken die ik niet eerder had gemeld:
- de knop van het forum naar de shop in een nieuw venster laten openen ipv in hetzelfde venster.
- als ik sorteer op een bepaald aspect en ik klik dan op een product om het te bekijken en vervolgens ga ik terug naar de lijst dan is het sorteer criteria gereset. Is er een mogelijkheid dat een sorteer criteria onthouden wordt?
- de pagina met nieuwe producten is standaard gesorteerd op relevantie, dat lijkt hetzelfde te zijn als nieuwste producten eerst. Alleen staan de nieuwste producten niet altijd bovenaan. Bijvoorbeeld: De workstuff borstels zijn als laatste binnen gekomen maar de Carpro doeken staan bovenaan. Ik kijk af en toe op deze manier wat er nieuw is.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Momenteel zijn er nog veel urgentere punten en die moeten eerst worden afgehandeld. Verlanglijst is ook belangrijk maar staat niet op nr. 1.
Workstuff hadden we als project ingevoerd in ons syteem en besteld maar daar ging enige tijd overheen. Toen de Carpro zending aangekomen is hebben we de nieuwe producten aangemaakt in het systeem waardoor deze dus anders verschijnen. Het is...
 

Epsilon

Premium Member
Klein dingetje: ik zag toevallig op de WW webshop dat de Turtle Max Wax enkel per 6 stuks besteld kan worden. Dat lijkt me wel erg veel :oops:

Of voor iemand met grote ambitie:
1200px-Antonov_An-225_Beltyukov-1.jpg
 
Laatst bewerkt:

Nieuwste berichten

Bovenaan