Nog wat gedaan!?

gixxeraddict

Active Member
Voor ons is het niet superver maar zou er ook niet elke keer naar toerijden maar het gezicht bij de naam is voor beide partijen leuk.
Moet zeggen dat de vriendelijk en gemoedelijkheid mij zeer aansprak en ik er een zeer goed gevoel over heb dat mijn bestellingen in de toekomst prima worden afgehandeld.
 

pro-detailer

Active Member
Tesla model s in de Modesta Glass coating gezet dit weekend.



attachment.php
 

Rutger64

Premium Member
Gisteren mijn wagen en de wagen van mn moeder gewassen en geclayed. Vanochtend op tijd begonnen met polijsten. Mijn wagen gedaan met Mezzo op oranje en gefinished met Reflect. De wagen van mn moeder alleen met Reflect.

Mijn wagen 2x met Eraser en vervolgens behandeld met Sonax Protect&Shine.
De wagen van mn moeder gedaan met Black Hole en een Dodo waxje.

Beide wagens nagelopen met Trim restorer en de ramen gedaan met Sonax Xtreme Glass Cleaner.

Toen begon het donker te worden en was het tijd om de spullen op te ruimen. Lang niet alles gedaan, maar gezien de tijd is het resultaat goed !
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    144,6 KB · Weergaven: 5
  • image.jpg
    image.jpg
    142,7 KB · Weergaven: 6

Brian

New Member
Vrijdag eerst een ochtendje gewerkt en vervolgens wat spullen opgehalen bij Waxworld.

Gisteren alle spullen netjes opgeruimd en nog een remklauw van een Seat Leon vervangen wegens een kapotte handrem.

Vandaag lekker languit op de bank gehangen met een pilsje erbij en lekker niks gedaan :)
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Gisteren mijn wagen en de wagen van mn moeder gewassen en geclayed. Vanochtend op tijd begonnen met polijsten. Mijn wagen gedaan met Mezzo op oranje en gefinished met Reflect. De wagen van mn moeder alleen met Reflect.

Mijn wagen 2x met Eraser en vervolgens behandeld met Sonax Protect&Shine.
De wagen van mn moeder gedaan met Black Hole en een Dodo waxje.

Beide wagens nagelopen met Trim restorer en de ramen gedaan met Sonax Xtreme Glass Cleaner.

Toen begon het donker te worden en was het tijd om de spullen op te ruimen. Lang niet alles gedaan, maar gezien de tijd is het resultaat goed !
Netjes hoor, weer goed bezig geweest!
 

Nieuwste berichten

Bovenaan