Nog wat gedaan!?

Daans

Member
... Ben benieuwd naar PVA , ben van plan om dit in het voorjaar te doen. Ga eerst maar s n keer koffie drinken bij waxworld
 

IbizaSigno

V.I.P. Member
Net even mijn detailspullen uitgezocht. Toch weer een hele collectie al met al :p Staat vast klaar voor morgen, een Golf 6 die de verkoop in gaat.
 

IbizaSigno

V.I.P. Member
Niets. Het is niet mijn Golf maar die van een kennis. ;) Ik heb afgelopen juli een nieuwe Fiesta gekocht. Nu alweer een nieuwe na 9000km is wel een beetje overdreven :p
 

IbizaSigno

V.I.P. Member
Vanmiddag de Ibiza maar eens gewassen. Dit gedaan met Meguiars Rinseless Express Wash. Nadien Meguiars Quik Wax, banden en trims met PERL 1:3. Interieur gezogen en met Auto Finesse Spritz.
image.jpg

image.jpg

image.jpg
 

IbizaSigno

V.I.P. Member
Zeker als je na gaat hoe grijs ie was... Nu mijn Fiesta nog. Morgen maar eens kijken, hopelijk blijf het droog.
 

IbizaSigno

V.I.P. Member
Dankjullie wel. Omdat @SchutterPeet zwart zo mooi vind het volgende :p Vanmiddag mijn Fiesta gefoamed met Avalanche van Auto Finesse, gewassen met Dodo Juice Supernatural shampoo en gedoogd. Staat nog netjes in de Supernatural wax. :) Nu lekker met een kopje koffie op de bank genieten van het resultaat.

image.jpg

(Don't mind the orange peel... :( )
image.jpg

image.jpg
 

Clean Benz

Member
Gisteren de binnenzijde van de Benz onder handen genomen, stofzuigen, raampjes weer schoon en alle kunstofdelen weer behandeld met Autoglym Vinyl & Rubber care. Vandaag de auto voor de eerste keer gewassen met de Surf City Garage Pacific Blue, fijne shampoo met een heerlijke kaugomballengeur :)
Velgen weer behandeld met de Wolf's Chemicals Deironizer Decon Gel. Weinig paars meer maar de echte zwarte plekken tussen de "spaken" zijn nog steeds niet schoon. Nu heb ik deze winterset pas overgenomen en is daar volgens mij jaren niets aan gedaan dus het verbaast me ook niet echt. Mijn vrolijkheid tijdens deze quick detail sessie (2 uurtjes) zakte naar een dieptepunt toen ik een deuk ter grootte van een 2 euro munstuk onderaan mijn portier ontdekte. Ik vermoed de trapper van een fiets maar kon nergens het briefje met de gegevens van de dader ontdekken, vreemd eigenlijk :confused:.
Dit word dan weer eens een bezoekje aan abs autoschade hier in Roosendaal en een paar tientjes lichter in de broekzak :(, word hier zo moedeloos van.
Waarom niet even laten weten dat er iets is gebeurd of leer je kinderen dit te melden als het een ongelukje betreft, die van ons knoop ik nu al in zijn oortjes dat hij nooit bang hoeft te zijn dat wij boos worden als er een ongelukje bij een auto is gebeurd en dat hij daar gewoon voor verzekerd is, was iedereen maar zo denk ik dan o_O
Last but not least de bandjes nog even in de Surf City Garage Beyond Black Tire Pro gezet (heerlijk spul en echt mijn favoriet geworden) en klaar waren we weer.
Moet zeggen dat ik een geweldige glans op het diamant zwart kreeg door Pacific Blue maar kan nog niet zeggen of dit nu beter of slechter is dan de PB Super Slick & Wax. Kortom, de Benz staat er weer prachtig bij als je tenminste niet naar de onderzijde van het portier kijkt :(
 

Nieuwste berichten

Bovenaan