Nog wat gedaan!?

Cavemania

V.I.P. Member
Viel me mee. Heb een pass met V34 op hamach geel, daarna V36 op Hamach wit en daarna V38 op CG zwart. Meeste defecten zijn weg op een paar lengte krassen na. Maar goed die zijn ook lastig
 

5T-3F-4N

V.I.P. Member
Vanmiddag even tijd gehad voor de Honda. Eerst helemaal ingesprayd met IronX, daarna snel gewassen met apc en GC Glossworkz en het blokje (deels) gedaan met AG Engine cleaner.

P1070452.JPG

P1070459.JPG

P1070453.JPG

P1070460.JPG

P1070465.JPG

P1070466.JPG

P1070464.JPG
Resultaat boven verwachting!

P1070473.JPG

P1070469.JPG
Het verbaasde mij dat de ketting er nooit is afgelopen :eek:
 
  • Leuk
Waarderingen: SLK

BlackPassat

V.I.P. Member
Vandaag de nieuwe wagen opgehaald. Helemaal blij mee. De auto is keurig gepoetst (met hologrammen) afgeleverd. Binnenkort maar eens even polijsten.
Mooi Robert, er is nog wat werk aan maar dat is de buitenkant, ik hoop dat de auto inwendig tip top is en geen problemen gaat geven. Veel plezier ermee.

Even wachten op @BlackPassat nu.
Ach mijn werk is gedaan.;)
 

Denny84

Premium Member
Vandaag de auto gewassen na het werk , er was gisteren aluminium oxide gelost en de wind stond richting me werk dus de auto's zatten onder de stof . Voor de eerst keer iron x geprobeerd wat een mooi spul is dit , alleen na het inspuiten van me velgen schrok ik me rot me handen werden paars ( ze waren wel vuil van t werk krijg ze niet schoon met garage zeep , ben mechanisch monteur in een bandstaal verzinkerij ) gelijk afgespoeld ze zijn nu wel wat schoner. Heb wel ff contact gehad met Stefan wat ik t beste kon doen, dus de volgende keer maar handschoenen aan
 

Cavemania

V.I.P. Member
Volgende keer op het werk de handen maar wassen met Iron-X ;) Lijkt me overigens niet heel erg gezond. Sowieso niet met dit soort middelen op de blote huid
 

subarke

Active Member
Sjezus zeg.....
was al effe geleden haha komen van Subaru impreza de man rijd 1800a2000km op een week ermee de velgen worden nu en dan eens afgespoten maar gelukkig word de wagen zelf wel goed gewassen en nu en dan binnengebracht hier ;-)
 
  • Leuk
Waarderingen: Addy

ArjanD300

Premium Member
Na een week of 3 de auto maar weer eens gewassen...
Daarna met de DAP in de collinite 845 gezet, helaa is daarbij de DAP overleden...
Asje in een lager is kapot..
35ndnpd.jpg


Maar goed, moest alleen de onderkanten nog doen, dus die met de hand gedaan..
dz9tlg.jpg


DAP word na verluid weer gratis gemaakt, dus geen dilemma voor iets nieuws....
 

Cavemania

V.I.P. Member
Heb vandaag weer wat geleerd over de behandeling van lederen bekleding. Al die dure middeltjes zijn dus overbodig. Sorry @Stefan. De lotion billendoekjes moet je hebben, met name die van de Hema. De lotiondoekjes reinigen en vetten het leer ook direct weer in. Voor extreme vlekken eerst voorbehandelen met glasex
 

Kilometervreter

überspammer
Heb vandaag weer wat geleerd over de behandeling van lederen bekleding. Al die dure middeltjes zijn dus overbodig. Sorry @Stefan. De lotion billendoekjes moet je hebben, met name die van de Hema. De lotiondoekjes reinigen en vetten het leer ook direct weer in. Voor extreme vlekken eerst voorbehandelen met glasex
Ik heb toch meer vertrouwen in de Carpro Leather pro....:)
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
vind je het erg als ik gewoon Gliptone blijf gebruiken, mooi mat, stroef en soepel. En dat allemaal voor een zeer gunstige prijs. Daar ga ik echt niet met billendoekjes lopen klooien...

En als het echt goed beschermd moet zijn dan inderdaad Carpro Leather Coat

Edit : oh het was cynisch bedoelt van @Cavemania
 

Nieuwste berichten

Bovenaan