Nog wat gedaan!?

Stefan

Administrator
Forumleiding
Ben vandaag iemand aan het helpen die sinds een week doffe plekken in de lak heeft. Is een terreinauto waarbij afgelopen weekend zeer waarschijnlijk de lak is aangetast door de grond/modder die erop is gekomen.

Iemand hier wat tips voor of is de blanke lak gewoon aangetast? Ben al wel wat aan het polijsten met de Dap900 en verschillende combinaties maar krijg er nog niet heel veel resultaat uit...
Altijd lastig om dat zo van een plaatje te bepalen. Nog niet heel veel resultaat impliceert dat er wel wat resultaat is behaald, klopt dat?
 

Cavemania

V.I.P. Member
Goh @JRM gaat mij al net zo. Zelfs de tijd om te lezen ontbreekt me vaak. Drukke periode om huis in de tuin, druk met het werk en ook erg druk met het gezin. Maar gelukkig nog wel bijna iedere week even de tijd om de auto's netjes te wassen.
 

BlackPassat

V.I.P. Member
Als ik eerlijk ben heb ik het idee dat het hele forum wat minder actief is @JRM en @Cavemania.
Druk, druk, druk is naar mijn idee een prioriteitsprobleem. Hoeveel tijd je ook hebt: je zult altijd een keus moeten maken in de dingen die je kunt en wilt doen (en ik bedoel dit absoluut niet verwijtend of negatief) Door de huidige digitale samenleving zijn mensen geneigd om kort te reageren op dingen die voorbijflitsen; een duimpje op een Instagrammetje of Facebook berichtje. een lachend kopje, en weer doorrrrrr.
Ik probeer op dit forum nog weleens een kleine discussie uit te lokken of reacties op een aanpak te triggeren, maar dat valt niet mee.
Het zou jammer zijn als we de gezelligheid en onderlinge tips op het forum moeten missen doordat het langzaamaan afglijdt naar een "leeshoekje voor gehaasten".
Kom op lui, we moeten het hier samen doen!
 
Laatst bewerkt:

Cavemania

V.I.P. Member
Helemaal mee eens. Je zegt het inderdaad goed. En ik probeer nu juist ook wat meer uit de digitale wereld te stappen en wat meer quality time (kwaliteitstijd) aan mijn gezin te besteden..

Zoals je weet is mijn werk best intensief en dan kan ik juist genieten van even heerlijk buiten zitten in het zonnetje en genieten van de dingen en mensen om me heen.

Neemt natuurlijk niet weg dat het hier op het forum ook leuk moet blijven.

Er moet een juiste balans zijn tussen de dingen. En tegenwoordig is die balans nog wel eens zoek.
 

Pino

Premium Member
Drukdrukdruk.... Ach ja.
Tijd indelen is een kwestie van prioriteiten stellen. Als je andere dingen op het moment net effe wat leuker vindt dan detailen of daarover op een forum te schrijven, dan moet dat ook kunnen.
Maar eerlijk gezegd vond ik het ook gezelliger als er wat meer leven in een forum zit.
 
Laatst bewerkt:

Stefan

Administrator
Forumleiding
Inderdaad, druk is iets wat je altijd maar hoort, maar ook het grote aanbod aan social media verwatert de zuivere forumtijd :)
Ook volledig hand in eigen boezem, ook wij vergeten wel eens een promo, nieuw product of wetenswaardigheid hier te plaatsen. Geen excuus, dus we zullen ons leven beteren :D
 

RST-Smurf

V.I.P. Member
Hier ook weinig tijd . Maar komt ook door het aardig mooie weer. En aardig druk met het werk. Vakantie tijd en daarbij afgelopen week weer een 3daagse training gehad. En volgende week staat er weer een 2daagse in de planning. En dan hebben we nog de overige hobby's.
 

2shiny

V.I.P. Member
Ik probeer zelf ook nog vaak eens te lezen. Maar met de nieuwe job en eigen zaak enzo lukt het me ook vaak niet om nog iets te posten. Zal proberen iets vaker te doen. Eerst nog enkele wagens eens mooi zetten
 

Cavemania

V.I.P. Member
Oh ja, ook nog even een model van een nieuw project geprint wat ik eerst ontworpen heb. Sinds een week een 3d printer hier staan en lekker een beetje knoeien met het ding om te kijken hoe alles werkt.

IMG_20180617_205215.jpg
Dit moet het gaan worden en zoals onderstaand is het nu.

493a65af-b492-422a-b728-ed1634b248ca.jpg
 

SLK

V.I.P. Member
Oh ja, ook nog even een model van een nieuw project geprint wat ik eerst ontworpen heb. Sinds een week een 3d printer hier staan en lekker een beetje knoeien met het ding om te kijken hoe alles werkt
Mooi ontwerp @Cavemania En gaat dan de zijmuur eruit of ga je deze optrekken tot stahoogte voor de veranda?
 

Cavemania

V.I.P. Member
De zijmuur waar de containers tegen aan staan gaat er uit. Het platte dak gaat ondersteund worden door een paar dikke balken van 20x20cm. Dat is nu de planning. Komend weekend eerst maar eens het hokje leegruimen
 

Nieuwste berichten

Bovenaan