Vanmorgen om tien uur begonnen met de Passat van en met
@Glenn. Eerst de velgen netjes gemaakt met oa CarPro Iron X en een collectie Wheelwoolies en andere kwasten. Vervolgens een rondje foamen en afspuiten, daarna nog een keer foamen en nawassen met de washmitt. Sheeten met de open slang methode en dan ter bescherming CarPro Hydro2Lite erop geneveld en afgespoten met de short trigger.
Dat werkt toch wel heel lekker hoor, die short trigger. Je kunt zo precies werken en de variabele nozzles maken dat je zeer snel de juiste straalbreedte kunt aanpassen.
Hierna was de CC aan de beurt en dezelfde aanpak is gevolgd. Zelf ben ik nooit fan geweest van de Hydro2Lite, maar je bereikt er in korte tijd wel een snelle bescherming mee. Nu blijkt dat ik destijds bij het uitproberen van de Hydro2Lite te grote delen (halve auto) ineens insprayde, met het afspuiten was ik wellicht ook wat te makkelijk.
De hernieuwde poging van vanmiddag is een stuk beter gelukt. Je ziet: het ligt nooit aan de spullen, maar altijd aan de gebruiker.