Nog wat gedaan!?

Dirk Post

Premium Member
Gisteren een seat gedaan.
Was al gewassen ,kleien, etc bij aanvang.
Gebruik gemaakt van de Koch Chemie compounds.
Paar plekjes de F6.01 gebruikt, de rest met M3.02.
Wat een lust om mee te werken, super spul!
Afgetopt met Collinite 845.
 

Bijlagen

  • F832D705-2D28-4C8A-BE93-450D7CDDF115.jpeg
    F832D705-2D28-4C8A-BE93-450D7CDDF115.jpeg
    111 KB · Weergaven: 7
  • 8AB95EC2-E5CA-4D69-9FE8-DFB78D5BDB7C.jpeg
    8AB95EC2-E5CA-4D69-9FE8-DFB78D5BDB7C.jpeg
    113,6 KB · Weergaven: 7

Dirk Post

Premium Member
Vandaag Peugeot 107 opgefrist.
Gewassen, velgen gereinigd, banden gereinigd.
Laagje Turtle Wax Ceramic Spray Coating er op.
Trims gevoed, Dof geworden koplampen opgefrist.
Ramen schoongemaakt, bandjes gevoed, stofzuigen.
Kan er weer even tegenaan.
 

Bijlagen

  • E93764D5-482A-40CF-AA6B-C25B6A39F6D3.jpeg
    E93764D5-482A-40CF-AA6B-C25B6A39F6D3.jpeg
    235,1 KB · Weergaven: 7

Epsilon

Premium Member
Ik heb al verschillende MINI's gereden maar dit was de 1e keer in die 20 jaar dat ik de kans kreeg een échte Cooper S te rijden. En nog een cabrio ook. Dat rijd toch wel heel erg fijn! :D Ik heb 'm uiteraard netjes gewassen (en licht opgepoetst met AW Perfect Polish) weer teruggegeven. Ik heb enkel het dak niet aangeraakt, want ik heb niks voor cabrio daken in huis.

20210708_1219411.jpg
 

BlackPassat

V.I.P. Member
Gisteren een paar honderd kilometer door de regen gereden in Duitsland met een verse applicatie van Angelwax H2G0 op de ruiten.
Wat een geweldig spul is dat. Het is veel minder vermoeiend rijden als die ruitenwisser niet de hele tijd voor je neus wapperen.
 

BlackPassat

V.I.P. Member
Ja twee laagjes. Ruit eerst grondig gereinigd met scrub vervolgens met Eraser ontvet en toen twee laagjes H2Go.
Zelfs bij de hele fijne miezerregen functioneerde het goed.
De twee voorramen en het panoramadak ook gedaan.
 

RST-Smurf

V.I.P. Member
De afgelopen de mountainbike wat onderhoud gegeven , omdat ik er toch de komende weken niet op zal fietsen ivm een ongeluk met de bike.

En meteen maar weer voorzien van wat reload.

20210727_145505.jpg20210727_145432.jpg
 

RST-Smurf

V.I.P. Member
What happened Smurf?
Ben laatst met de bike in het bos over de kop gegaan na een confrontatie met een boomstronk . Resultaat , kan vliegen maar moet echt wat aan m'n landingen gaan doen. Ben vol op m'n rechterzijde terecht gekomen. Wat weer gekneusde ribben, rugwervel, schouder en bovenarm heeft opgeleverd. Dus op de mountainbike het bos weer in zal er even niet inzitten .
 

BlackPassat

V.I.P. Member
Oei dat klinkt pijnlijk Iwan. Even rustig aan herstellen dan maar. In de tussentijd wordt de fiets goed verzorgd, maar laat jezelf ook goed verzorgen he.
Succes met het herstel.
 

RST-Smurf

V.I.P. Member
Vorige week een andere mountainbike gekocht. Waarom? M'n huidige is een fijne bike. En ook al aardig wat mee gereden. En heb ik nu alweer 6 jaar. En is een hardtrail, oftewel alleen op de voorvork geveerd. En zit al een tijdje aan full suspension te denken. Dus ook op de achterbrug geveerd . Alleen de 1 vind het niks en zegt dat de Nederlandse tracks niet echt geschikt zijn voor een fully en dat het remmend is. De ander loopt er mee weg.
En een goede hardtrail heb je al voor een €800,- , maar voor een fully betaal je al snel €2500,-. En dus een fully kopen en dan er achter komen dat ik het niks vindt....
Dus aan het kijken voor een nette gebruikte. En die Dus Vorige week gehaald.

Een Merida one twenty 3000. En heeft van de vorige eigenaar ook al wat aardig updates gehad . En dus afgelopen week de bike onderhanden genomen. Flink schoongemaakt, frame gepolijst en voorzien van Reload. Onderhoud gedaan. Nieuwe remschijven en blokken erop.

20210812_144434.jpg

Dus binnenkort maar eens voorzichtig uitproberen. Want met het lijf gaat het goed.
 

Tim Krijgh

Premium Member
Forumleiding
Gewrapte raamlijsten, grill en kofferkleplip. Getinte ramen, koplampen en achterlichten. Genoeg reden om hem na deze modificaties weer eens goed aan te pakken en te fotograferen :D Na iets meer dan een jaar doet de CQUK-Gliss combinatie het nog ontzettend goed. H2GO op de ramen, PERL op de banden en hij kan er weer eventjes tegenaan!

484F300A-A96B-412C-A829-9C3AD29B1FD8.jpeg
 

Nieuwste berichten

Bovenaan