Nog wat gedaan!?

Fuut-Fuut

Active Member
Dat is zeker niet duur voor 20" LM velgen met banden.
Misschien dat VW die hoezen ook heeft voor grotere velgen.
Je zou ze even kunnen bellen
Ik kwam wel deze tegen. (18" t/m 21")
Zit waarschijnlijk wel verzendkosten bij nog
Niet duur maar helaas niet meer leverbaar. Maar worden dan toch de Audi variant of de officiële F1 hoezen haha
 

Fuut-Fuut

Active Member
A4D13986-C2EE-4C0A-A678-C1AE68D4DDF7.jpeg
Na zaterdag de binnenzijde grondig gedaan te hebben gisteren de buitenkant een keer op me gemakje kunnen wassen.
Na wat gravelpaden gepakt te hebben om bij de kaas boerderij te komen zag hij er niet meer uit. Eerst alle wielen en wielkasten grondig gedaan. Vervolgens in de pre wash. Lift van cp, afgespoten nog een keer in de foam maar nu iron x snow, om daarna lekker te wassen. Om de wintervervuiling eruit te krijgen licht gekleid. En vervolgens met wat aandacht cp Reload aangebracht voor wat bescherming. Rondje polijsten komt van het voorjaar wel weer. Hij kan er nu weer een weekje of wat tegenaan.
 

Bijlagen

  • C71C021F-5415-4A51-8898-067789B8DBD3.jpeg
    C71C021F-5415-4A51-8898-067789B8DBD3.jpeg
    191,9 KB · Weergaven: 5

Tim Krijgh

Premium Member
Forumleiding
2 jaar geleden kon ik het nog in 1 kast kwijt, maar dat is verleden tijd..

1679423311302.png

Om nou een 5de kast bij te halen leek me een beetje overdreven (dat dacht ik overigens ook bij de 2de, 3de en 4de kast). Tijdelijk maar even een andere oplossing bedacht om wat ruimte te winnen:

1679423118812.png
1679423234983.png

De slangen van de Flex VC21, Numatic CT370-2 en Tornador STEAM hebben een mooi plekje gekregen aan de zijkant van de kast. Waar de Poka Premium Hanger for Foamlance allemaal wel niet goed voor is ;)
 

BlackPassat

V.I.P. Member
Prachtige collectie Timothy, ik schat in dat je niet gaat ontkomen aan die vijfde kast. Slimme oplossing voor de slangen, zo houd je ze in prima conditie.
 

Tim Krijgh

Premium Member
Forumleiding
Afgelopen woensdag het oude luchtfilter van de C180 vervangen voor een K&N variant.

1681045589805.png

En dat had natuurlijk een reden: Om gisteren zoveel mogelijk vermogenstoename te creëren bij BR-Performance op de rollerbank!

1681045567038.png

Ik raak de 3000 toeren zelden aan, maar als je dan eens vermogen nodig hebt, dan is het er nu in ieder geval. Naast het K&N inlegfilter heb ik het gele halogeen stadslicht, dimlicht en de interieurverlichting vervangen voor witte Philips LED-verlichting. Buiten dat wil ik de C-Klasse optisch zo origineel mogelijk houden en er vooral niet teveel aan ''verpesten'' ;)
 

BlackPassat

V.I.P. Member
De nieuwe aanwinst mocht van @BlackMassat even binnenstaan zodat ik niet in de koude wind hoefde te werken.
Zodoende lekker twee dagen kunnen prullen
bezig.jpg

Sommige chromen delen eraf gehad en lekker met de Great LIon aan de gang geweest. Geweldig spul zeg.
greatLion.jpg
dash.jpg

achterwiel.jpg
Ik ben tevreden met de voortgang zover.
Morgen maar een rondje maken als het lekker weer is. Detailen is leuk, maar er moet wel gereden worden!
 

Tim Krijgh

Premium Member
Forumleiding
''Nog wat gedaan!?'' In dit geval eerder ''Nog wat laten doen!?''. In februari heb ik de Mercedes gekocht met lelijke schade aan de zitting. Dit is nu gelukkig verholpen (door een stoffeerderij in Roosendaal). Aanstaand pinksterweekend staat de eerste serieuze ex- en interieurdetail voor de C180 op de planning. Lekker reinigen, voeden en hopen dat het lang mooi/intact blijft!

1683653996599.png
 

Tim Krijgh

Premium Member
Forumleiding
Vandaag heb ik (samen met @BlackPassat en 2 andere International Detailing Association leden) deelgenomen aan de Phase 1: Certified Detailer en Phase 2: Skills Validated examens van de IDA. De deelname was niet voor niks, want we zijn met vlag en wimpel geslaagd! Een super mooie manier om jezelf te blijven testen, ontwikkelen en met zijn allen de kwaliteit van de gehele detailing-industrie naar een hoger niveau te tillen.

@Stefan bedankt voor de hosting van dit toffe evenement bij Waxworld!

1684001051014.png
 

Stefan

Administrator
Forumleiding

Nieuwste berichten

Bovenaan