Nog wat gedaan!?

RST-Smurf

V.I.P. Member
Eigenlijk vrijdagmiddag en avond gedaan.

Samen met een maat z'n Dudo ff snel aangepakt. Net zoals mij bus is van hem ook meerdere kleuren dof rood.


De tyd die er was , was beperkt. Zaterdag ging die naar een oldtimershow met z'n Dudo. En het enigste moment de afgelopen weken dat we beide tijd hadden was afgelopen vrijdag.

Idee was om het doffe eraf te krijgen en weer rood te krijgen.

Dus nu een rondje DA met oranje pad en Scholl S17+ en een rondje DA met zwarte pad en Cpro Essence en afgetopt met Cpro Reload.

Toch nog 7uur met 2 man bezig geweest. Niet gegaan voor de correctie, maar om de dofheid eruit te halen.

En vond hetzelf wel weer aardig geslaagd.

20230602_140231.jpg20230602_150813.jpg20230602_211526.jpg20230602_213706.jpg20230602_224047.jpg
IMG-20230603-WA0000.jpgIMG-20230603-WA0001.jpgIMG-20230603-WA0009.jpg

Voor nu was de missie goed geslaagd. Natuurlijk is er veel meer te behalen. Maar goed dat komt. Want voor de winter gaan we hem nog een keer onderhanden nemen, maar dan met meer tijd en als afsluiter een coating erop
 

Tim Krijgh

Premium Member
Forumleiding
Ik heb dezelfde regelbare sproeier, is dit zo gewoon te maken of nog iets extra’s nodig. En dan een vraagje ernaast wat voor maat sproeier zit erin bij jou. Groeten
Yes, je kan de D12 aansluiting en de sproeier gewoon losdraaien van het middelste ''regelbare'' gedeelte. De D12 koppeling en sproeier hebben hetzelfde formaat schroefdraad dus ze zijn (vergeet het teflon tape niet) heel simpel met elkaar te verbinden. Ik heb een 20 graden nozzle in de sproeier, maar ben momenteel opzoek naar een 40 graden variant, dat lijkt me iets fijner werken!
 

Fuut-Fuut

Active Member
thnx ga er zelf dan ook maar eens mee aan de slag. Want instellen heb ik nog nooit gedaan. Sproeier is wel bij Waxworld te bestellen toch. Of geen leverancier meer
 

Fuut-Fuut

Active Member
IMG_0800.jpeg
Vond het toch tijd voor wat Relax Time.
De Hand wax stond al anderhalf jaar nieuw te wachten. Dus werd het eens tijd om te gebruiken. Spoiler en stuk dak tot het panoramadak gepolijst. Niet perfect maar wat opgehaald zullen we maar zeggen en daarna een flinter dun laagje wax aangebracht. Wat een geweldige wax die had ik eerder moeten pakken. Super soepel en zacht en met een diepe glans als resultaat. Toch wel leuk om een wax te gebruiken inplaats van een coating.
 

BlackPassat

V.I.P. Member
Mooi hoor @_Maarten_
Ik kreeg zo'n drager destijds bij de CC. Twee keer gebruikt, en vervolgens lag hij vijf jaar in de weg. Toen voor een grijpstuiver weggedaan.
Die kantelfunctie is wel echt een extra functionaliteit hoor, heerlijk als je in de klep moet zijn met vakantie.
 

Fuut-Fuut

Active Member
IMG_1089.jpeg
4 nieuwe banden gelegd. Wel een maat breder aangezien vrouwlief elke velg al had geraakt met de standard getrokken banden. Van 215 naar 235/45/20 gegaan en de onbeschadigde wintervelgen gepakt. Ook 2,5 cm verlaagd doormiddel van een Eibach spiralen set. Hopelijk kan ik nu wat langer van de velg randen genieten. En heb weer een set om op te knappen.
 

Tim Krijgh

Premium Member
Forumleiding
De afgelopen weken ben ik druk bezig geweest met de verhuizing van mijn detailspullen. Het geheel moest van een externe loods naar mijn eigen garage verplaatst worden. Dit betekent helaas wel dat de C-Klasse vanaf nu buiten moet slapen, maar dat heb ik er wel voor over om lekker thuis te kunnen wassen!

1690473343709.png

De meeste spullen konden gelukkig in 3 kunststof stellingkasten en de slangen heb ik op de muur gemonteerd d.m.v. Gardena wandslanghouders.

1690473394182.png

Helaas was er geen plek en nut meer voor de Scangrip Nova 4 SPS'en op Tripods, dus die zijn verkocht. Ook mijn bekabelde Shinemate EP802 is weg, maar die is vervangen voor de accuvariant van Flex (PE 150 18.0- EC/5.0).
 

Tim Krijgh

Premium Member
Forumleiding
Even de filters van mijn BigBoi BlowR Pro vervangen, zou het nodig geweest zijn?

IMG_1714.jpeg

Links is oud en rechts is nieuw (duh). Je merkte dat de machine steeds meer kracht begon te verliezen en dit zal de reden zijn geweest. Wanneer het eindelijk droog wordt maar weer eens testen of hij zijn volledige kracht terug heeft!
 

Fuut-Fuut

Active Member
Vraag waar jij misschien wel antwoord op weet. Mijn bb pro reageer niet meer op de afstandsbediening. Werkt alleen nog maar handmatig aan1motor aan2motor / uit ideeën. Heb er nog niet heel veel aandacht aan gegeven eerlijk gezegd maar misschien heb je een oplossing.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan