Nog wat gedaan!?

IbizaSigno

V.I.P. Member
Nog wat gedaan vandaag of gisteren?

Zal zelf aftrappen, had het voornemen de Fiesta te wassen en te voorzien van een nieuw laagje wax. Ook het interieur stond in de planning... Maar... Wederom regen vandaag! Grr! Uiteindelijk appelcake gebakken, ook lekker. Morgen weer een dag, nog maar eens proberen. :p
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Vanmorgen even een paar auto's gewassen (precies voor de regen klaar ;) )en voor de rest een aantal klanten voorzien van koffie en spullen :)
 

Angelique

Member
Het 'laatste' stukje van de Alfasud gepolijst en vanavond de picknicktafel (spoiler), type aanduiding, spiegels en gril voorzien van een laagje Poorboys Trim restorer. En de 'baas' geassisteerd bij het vasthouden en demonteren van wat spullen (zoals spiegels, afdeklijstjes etc). Ideaal want op deze manier kunnen we echt overal goed bij.:):cool:
 

gixxeraddict

Active Member
even snel foamen,iron-x,wassen en waxen.
als eerst ff kijken of het hardnekkige vuil eraf gaat!2013-12-23 13.09.10.jpg 2013-12-23 13.09.24.jpg 2013-12-23 13.09.40.jpg
dan ff lekker foamen,weer vier reacties gehad
2013-12-23 13.13.09.jpg 2013-12-23 13.13.27.jpg 2013-12-23 13.13.37.jpg
daarna even kijken of hij schoon genoeg is geworden om zonder schade met de washmitt te kunnen wassen2013-12-23 13.59.03.jpg
schoon zat!! nu wassen met dd btbm.
daarna afdrogen
2013-12-23 15.32.54.jpg
daarna nog in de wax gezet de pas gekochte purple haze (dank aan detailtoday)
alleen toen begon het te regenen en wat te stormen dus auto gauw onder de afkapping gezet en helaas geen eindfoto's gemaakt.
nu hopen dat de pekel niet zo hecht!
 

Kilometervreter

überspammer
Dat foamen ziet er wel grappig uit altijd, omdat ik mijn auto toch eigenlijk wel elke week of hooguit eens in de twee weken was doe ik het eigenlijk nooit.
Ik vind het al een gedoe om de hogedrukspuit te voorschijn te halen aan te sluiten etc etc.
Ook al verschillende testen gelezen dat het niet zo heel veel uitmaakt:eek:. Veel water gebruiken schijn belangrijker te zijn.
Maar het blijft een gaaf gezicht!
De purple haze is een lekkere "vette" wax! Was het niet te vochtig om goed te curen voor de wax?
 

gixxeraddict

Active Member
Hij waaide aardig droog!!
Dat foamen helpt wel degelijk ik was daarna zonder een vieze washmitt te krijgen.
Doe het ook niet altijd maar nu was het zo aangekoekt dat ik het er niet wilde afvegen ivm swirls.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Oh zo herkenbaar "zal ik de mijne er even naast zetten" Ja, dat is prima hoor, zolang deze maar niet in de weg staat :)
 

Clean Benz

Member
Vanmiddag de velgen "behandeld" met de De Wolf´s Chemicals Deironizer "Decon Gel". Velgen is een jaar of 8 weinig aan gedaan dus dat ze na 1x nog niet schoon zijn verbaast me niets. Zal nog wel een keer of 2 moeten gebeuren denk ik.
 

Kilometervreter

überspammer
Top weer!
We zullen ze de 19e lekker naast elkaar zetten en de rest de ogen uitsteken!

Hier het eerste glaasje al op tafel, veel plezier!
 

Nieuwste berichten

Bovenaan