Odor eliminator

Rutger64

Premium Member
@Stefan zijn er plannen om de odor eliminator in het assortiment op te nemen?

Iemand hier ervaring mee?
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    32,1 KB · Weergaven: 4
  • image.jpg
    image.jpg
    73,8 KB · Weergaven: 4

IbizaSigno

V.I.P. Member
Geen ervaring mee, maar iets soortgelijks van Autoglym wel eens over gelezen. Dat zou de airco reinigen. Misschien is dit een soortgelijk product.
 

Rutger64

Premium Member
Deze van Meguiars zet je in de auto met de ventilatie vol aan op binnen circulatie. Na een half uur (als ik het goed heb) dan is de bus leeg en zit de geur overal in.


Reden dat ik er om vraag....: een jerrycan benzine is omgevallen in de kofferbak. Tapijt heb ik er uit gehaald en gereinigd met een sopje en na behandeld met APC. Maar in de auto is de penetrante benzine geur nog rijkelijk aanwezig. Afgelopen dagen staat de auto met deuren en kofferbak open maar de geur blijft..
 

Cavemania

V.I.P. Member
Wat je ruikt zijn de vluchtige componenten van de benzine. Die zou ik niet verdoezelen met een ander geurtje. De vluchtige componenten zijn kankerverwekkend dus goed luchten is mijn advies.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
De Meguiar's Odor Eliminator komt bij ons in het assortiment zodra deze beschikbaar komt. Maar waarschijnlijk gaat dit inderdaad niet de oplossing bieden.
Wellicht kunnen we je helpen met een ozonbehandeling?
 

Cavemania

V.I.P. Member
Ik vermoed dat dat wel gaat werken. In de bodemsaneringswereld wordt ook gewerkt met ozon bij onder andere BTEX(N) verontreinigingen. De lucht die nu in je auto hangt komt van de BTEX(N).
 

Nieuwste berichten

Bovenaan