Paasactie

5T-3F-4N

V.I.P. Member
Goeie actie, ik heb ook nog wel een verlanglijstje :D Grotere auto, dus heb je ook meer spullen nodig (dé smoes voor thuis, als ik die nodig zou hebben :p).
 

Chris van S.

Premium Member
Leuke actie @Stefan en goede timing. Mijn winkelmandje staat al gevuld met wat producten, maar ga eerst zaterdag een VW Up! detailen. Daarna weet ik precies wat ik nodig heb. :)
 

Audi_Geer

Active Member
En natuurlijk weer over het hoofd gezien!!! Woensdag besteld, gisteren in huis.... Ben ook niet goed in acties volgen .:mad:

Maar.........

Er zaten wel lekkere paaseitjes bij:)

Blind Geer
 

Superb

Active Member
Zo'n actie is te mooi om onbenut te laten :)
Maar meteen gebruikt om Carpro - CQuartz DLUX te bestellen. Kan met andere producten niet naar tevredenheid de zwarte stoot strip op de achterbumper meer egaal en langdurig zwart krijgen.
Nu nog even bedenken hoe we deze bestelling weer aan de 'baas' gaan uitleggen ;)
 

ArjanD300

Premium Member
Zo'n actie is te mooi om onbenut te laten :)
Maar meteen gebruikt om Carpro - CQuartz DLUX te bestellen. Kan met andere producten niet naar tevredenheid de zwarte stoot strip op de achterbumper meer egaal en langdurig zwart krijgen.
Nu nog even bedenken hoe we deze bestelling weer aan de 'baas' gaan uitleggen ;)
Dit gaat je bevallen !!!

Heb zo de Dakrails al meer dan een jaar zwart !
 

Superb

Active Member
@5T-3F-4N , nee hoor ik wacht gewoon met vertellen totdat er weer een bevestigings-email van een bestelling van de H&M of Wehkamp in de mailbox zit;)
 

Nieuwste berichten

Bovenaan