Pads

Len

Member
hallo mijn vraag aan jullie is welke pads zijn goed om te polieren met menzerna en hoeveel pads heb je ongeveer nodig om elke stap van het polieren te doen op een standaard wagen?en zijn er ook pads die niet stoffen?.
Alvast bedankt
 

Len

Member
Hallo Black Passat ja was nog iets vergeten te vragen.maar jullie antwoord is niet echt duidelijk ivm de pads je hebt cutting pads microfiber pads en nog zo veel.daarom heb ik een 2de topic geopend en de menzerna sterktes erbij geplaatst om meer duidelijkheid te krijgen ivm welke pads voor welke sterkte van menzerna.mvg
 

BlackPassat

V.I.P. Member
Hallo Black Passat ja was nog iets vergeten te vragen.maar jullie antwoord is niet echt duidelijk ivm de pads je hebt cutting pads microfiber pads en nog zo veel.daarom heb ik een 2de topic geopend en de menzerna sterktes erbij geplaatst om meer duidelijkheid te krijgen ivm welke pads voor welke sterkte van menzerna.mvg
Dat je iets vergeet te vragen is mogelijk, maar je opent toch niet voor iedere vraag een nieuw topic? Dat had dan net zo gemakkelijk in hetzelfde topic gekund.
Gooi er anders maar een slotje op @moderator, @Stefan
 

Nieuwste berichten

Bovenaan