Perl coat

Srt4

Premium Member
voor het eerst deze product gebruikt , een week geleden kende ik het nog geen eens ???
Maar hier op het forum positiefe berichten erover .
Dus maar meebesteld ,
Vandaag op een paar banden aangebracht , en ik moet zeggen het ziet er netjes uit . image.jpgimage.jpeg

Mooie zijdeglans en niet vettig ,,,, perfect
 

Srt4

Premium Member
De Perl 1op 1 met gedistilleerd water op alle banden
De wax op de mini is meq gold en
Reload op de Dodge, puur ,
 

ric325i

Active Member
@Srt4 ,waarom zou je Perl verdunnen? Van veel producten is de standtijd al niet zo best op banden vind ik maar goed ik heb zelf Perl nog nooit gebruikt dus wellicht is dat spul vele malen beter?
 

Srt4

Premium Member
Omdat dat op de verpakking staat !!!!
En een standtijd 3 maanden ???
Maar .... Kom er net achter dat je het een beetje kan tweeken ,
Dilutions: (Note- You are welcome to adjust any of the dilutions as you see fit and find many options work very well) Below are some suggestions

  • External Plastics: 1 part Perl / 1~3 parts water
  • Engine: 1 part Perl / 1~3 parts water
  • Tires & Rubber: Undiluted~1:1 (I recomend 1:1) 2 thin coats with 20 minutes or more between will offer the best looking dark black tires you will find.
  • Interior Vinyl and Leather: 1 part PERL / 5 Parts water
Van carpro usa

Mm zie nu pas dat je na 20 min nog een dun laagje erop moet zetten ,
Dit is ook de eerste keer dat ik dit gebruik maar het bevalt opzicht goed
Moet ik zeggen .
 

ric325i

Active Member
Oké als er op de verpakking 1:1 verdunnen staat dan zal dat vast kloppen.
Standtijd van 3 maanden, nou dat moet ik eerst nog maar eens zien maar goed wie weet...
 

TECHNIC

Active Member
Applicatie van gisteren, foto van deze ochtend.

Verwerking is zeer vergelijkbaar met Hyperdressing, is een melkachtige substantie. Finish is ook vergelijkbaar, misschien een klein tikkeltje blinkender, maar je kan natuurlijk ook verdunnen, dit was onverdund.

We gaan wel zien of ie lang kan blijven plakken, uitstraling is alvast OK.
CarProPERL.jpg
 

BlackPassat

V.I.P. Member
Inderdaad heel fijn spul dat Carpro Perl. Op de banden gaat het hier onverdund on twee laagjes, nog steeds een mooie niet vettige matte zijdeglans.
We regelmatig smeren, ik geloof niet dat wij de standtijd van 3 maanden halen. Meestal wordt er al veel eerder weer een vers laagje gesmeerd.
 
Laatst bewerkt:

Stefan

Administrator
Forumleiding
Twee laagjes onverdund geeft toch wel een hoge glans hoor. Vandaag nog een laagje onverdund op de banden gedaan, gewoon omdat het mooi weer was maar dat vind ik persoonlijk iets te glanzend :cool:
 

Srt4

Premium Member
R
Inderdaad heel fijn spul dat Perl. Op de banden gaat het hier onverdund on twee laagjes, nog steeds een mooie niet vettige matte zijdeglans.
We regelmatig smeren, ik geloof niet dat wij de standtijd van 3 maanden halen. Meestal wordt er al veel eerder weer een vers laagje gesmeerd.
oude post van mij maar ik kan na een kleine jaar van testen zeggen bij mij komt er niks anders op ,,,,, moet er wel even bij vermelden dat het iets anders reageert bij verschillende banden merken ,,, bij ms ss werkt het super .
Over de standtijd kom ik even terug want ik denk dat als je het om de a maand of 2 aanbrengt dat het steeds langer meegaat
Ik mijn geval , de laatste keer dat ik het op de banden heb aan gebracht is eind augustus , nu februari en nog een mate glans !!!!! En beaning als je met de HD er over spuit .
Ik zeg na een kleine jaar van testen een dikke 10 voor het product .
 

Raatjes

New Member
Twee laagjes onverdund geeft toch wel een hoge glans hoor. Vandaag nog een laagje onverdund op de banden gedaan, gewoon omdat het mooi weer was maar dat vind ik persoonlijk iets te glanzend :cool:
Het geeft een mooie glans voor een dag, ik heb het gebruikt op mijn dashboard in de auto maar zodra er wat water op komt dan loopt het er zo vanaf. Ja van te voren met apc schoon gemaakt en ontvet met Eraser
 

Nieuwste berichten

Bovenaan