Pieter voorstellen

B&F

New Member
geachte leden,

Mijn naam is Pieter. Ik heb in mijn bezit een vw t4. de kleur van deze auto is donkergroen. om te voldoen aan de eisen van de Belastingdienst/RDW heb ik een hefdak laten plaatsen. Voor het bepalen van de kleur van het hefdak is gekeken naar de kleurcode van de auto. Je raadt het al, het hefdak wijkt qua kleur toch enigszins af. De auto is bleker van kleur dan het hefdak. Als ik vanaf de bovenetage van mijn woning naar beneden keek, ergerde ik mij toch wel aan het kleurverschil en daarnaast vind ik het ook leuk als mijn bus mooi blinkt.

zodoende ben ik gaan rondkijken op het internet wat ik kon doen om de kleur weer mooi naar boven te halen. Daarbij ben ik neit een persoon die naar de bouwmarkt fietst, een poetsmachine koopt en direct van start gaat. nee, Pieter wil zich eerst goed inlezen, zodat hij achteraf geen spijt krijgt van de aankoop van halfbakken apparatuur. In mijn zoektocht kwam ik terecht op de website http://www.auto-krassen-weg-poetsen.nl . Deze man is mijns inziens compleet idolaat van autopoetsen en als je het mij vraagt heeft hij er ook veel verstand van. hij zal ongetwijfeld ook lid zijn van dit forum. Ik heb alle informatie die op deze website werd aangeboden gelezen. De volgende stap in het proces was de aanschaf van een DAP900 met bijbehorende poetsspulletjes (monelli poetsmiddel, poolboy wax, autoglym ruitenspul, 4 paarse pads, 1 rode pad en een zwarte).

heb het materiaal ontvangen en tot dusver alleen even de voorzijde van de auto gepoetst. wat een verschil. hij blinkt mooi. toch neem ik nog krasjes waar. ik zal er dus nogmaals overheen moeten. tot zover het voorstelrondje. zitten op dit forum ook bewoners uit (de buurt van) heerenveen?

gr pieter
 

Tom

Premium Member
Welkom hier, voor de prijzen die de beste man aanbied heb je bij WW al bijna een DAP erbij ;)
 

Nieuwste berichten

Bovenaan