Dus... Mijn god wat kan er veel gebeuren in korte tijd. Korte recap, ik heb nog steeds geen baan

Ik ben heel lang in Oostenrijk geweest (mn pa is overleden) en sinds vorige week weer terug in nederland. (heb daar meer dan 3 maanden gezeten)
Langzaamaan het normale leven weer een beetje oppakken, en nu zitten we weer binnen hier natuurlijk

en mn vriendin is een essentieel werker, dus die beschermen we zo goed als kan.
Ik heb een van mijn oude hobby's weer opgepakt, dj-en, en niet zonder succes. Ik stream nu live 2 tot 4 keer in de week. Als jullie het leuk vinden kan ik wel een keer een linkje droppen. (let wel: ik draai heftige songs)
Kleine auto update:
Mijn ouders kochten in mei een nieuwe auto, een bijzondere demo wagen van een dealer die m niet mee naar een beurs kon, dus hebben wij m voor een goeie prijs kunnen kopen.
Toen heb ik deze helemaal gewassen, gepoetst, gepolijst met 3500, daarna gecoat in dlux en
CQuartz.
Hij staat er gewoon fantastisch bij en ik heb me verbaasd over hoe schoon de auto blijft over de maanden. Geen omkijken naar, heel fijn voor een auto die ik maar 1 keer per jaar kan bijhouden. Deze blijft nu bij mn moeder in Oostenrijk.
Nog een paar foto's om t af te leren:
Duuuuus.. binnenkort weer meer projectjes nu ik weer in NL ben!