polijsten met wrap/stickers op de auto

ReneHuizing

New Member
Hallo Allemaal,

ik ben sinds kort eigenaar van een hele leuke Hyundai I30N. Ik wil de auto heel graag volledig detailen en polijsten omdat er hier en daar nog wat swirls en lichte krasjes op zitten. Echter weet ik niet zo goed hoe ik het best rondom/langs/tussen de stickers kan werken. Hebben jullie tips/tricks/ideeën?

Ik zie jullie reacties graag tegemoet!

Bijlagen

• Snapchat-2136502946.jpg
    Snapchat-2136502946.jpg
    138,5 KB · Weergaven: 9

Tim Krijgh

Premium Member
Forumleiding
Hallo Allemaal,

ik ben sinds kort eigenaar van een hele leuke Hyundai I30N. Ik wil de auto heel graag volledig detailen en polijsten omdat er hier en daar nog wat swirls en lichte krasjes op zitten. Echter weet ik niet zo goed hoe ik het best rondom/langs/tussen de stickers kan werken. Hebben jullie tips/tricks/ideeën?

Ik zie jullie reacties graag tegemoet!
Wat een gave bak! De stickers zijn mat zo te zien? Ik zou ze gewoon lekker afplakken met tape :)

Fuut-Fuut

Active Member
Plakbandje erop en gaan. Voor de vloeiende lijnen (bochten) eventueel eerst 5 mm pakken. Plakt een heel stuk makkelijker rond.

Bijlagen

• IMG_1114.png
    IMG_1114.png
    109,7 KB · Weergaven: 1

ReneHuizing

New Member
Wat een gave bak! De stickers zijn mat zo te zien? Ik zou ze gewoon lekker afplakken met tape :)
Bedankt voor je reactie Tim! Ik dacht inderdaad ook al wel aan dat het gewoon af te plakken zou zijn, maar was bang dat ik dan de stickers er mee af zou trekken bij het verwijderen van de tape. Maar dat gaat vast goed!

Dirk Post

Premium Member
Bedankt voor je reactie Tim! Ik dacht inderdaad ook al wel aan dat het gewoon af te plakken zou zijn, maar was bang dat ik dan de stickers er mee af zou trekken bij het verwijderen van de tape. Maar dat gaat vast goed!
Als de stickers met verwijderen tape er mee afgaan, dan zitten de stickers er niet goed op, die trek je er normaal echt niet mee af.

Nieuwste berichten

Bovenaan