Post 2.000

Kilometervreter

überspammer
Op 4-12-2013 heb ik mij aangemeld hier op het Waxworldforum als één van de eerste leden.
Dit toen op verzoek van @Stefan om een beetje te kijken of het allemaal werkte, toen nog niet officieel online.
Nu dus 13 maanden later 2000 posts.
Ik realiseer mij heel goed dat dit alleen mogelijk is op een forum dat je leuk vind en waar je leuke mensen ontmoet, digitaal maar inmiddels ook in levende lijve.
Het grappige is eigenlijk dat we allemaal zeer verschillend zijn maar dezelfde passie delen en door het delen van die passie eigenlijk al zonder problemen met elkaar kunnen chatten, ervaringen en tips en trics kunnen delen.

Ik heb het hier echt naar mijn zin en als ik om wat voor reden dan ook een paar dagen niet kan kijken gaat het kriebelen.
Kortom (voordat er tranen over mijn toetsenbord lopen) draag ik deze 2000e post op aan jullie allemaal, trouwe waxworldforummers omdat jullie ook respons geven op hetgeen ik spam, maar in het bijzonder aan @waxgirl en @Stefan die dit forum faciliteren zodat dit allemaal mogelijk is.

Op naar de 5.000

Leon
 
Laatst bewerkt:

FiveCX-5

V.I.P. Member
Je hebt gelijk Nestor ! Een geweldig forum met hele leuke mensen.............buiten die aan 't roer, maar ook op de voorgrond.............:)


ik heb anders meegemaakt............
 

Cavemania

V.I.P. Member
Ik denk er precies zo over. Erg leuk forum, kom hier met heel veel plezier wat ook te zien is aan mijn aantal forumposts. Met respect voor elkaar je mening geven en ook krijgen en met enige regelmaat een flauwe grap er tussendoor. Na het ter ziele gaan van een ander forum is dit het detailforum voor mij door de gezellige positieve houding van de leden maar ook met name door de wijze van modereren en bijdrage van @Stefan en @waxgirl. Ik hoop dat we met z'n allen nog lange tijd kunnen genieten van het forum en dat er nog vele leuke meetingen mogen volgen.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan